Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk smerter i bena da jeg var 16 år. Startet når jeg spilte fotball, fikk beskjed det kanskje var benhinnebet. Gikk til behandling, ingen reaksjon. Smerten økte ved trening, som om leggene ville sprenges. Etter noen år så økte det til lår og resten av kroppen. I 2006 så ble jeg behandlet for kompartmentsyndrom. 2 opperasjoner i leggene. Fremdeles ingen bedring. Har i tillegg til denne smerten hatt diabetes siden jeg var 5 år. Tidligere var det kun ved aktivitet smerten var tilstede, nå er den konstant. Huden er veldig kompakt og føles som om den vil sprikke. Har vært innom utallige retninger innenfor helse norge. Nå er det blitt såpass smertefult at jeg ikke kan reise meg fra gulvet, å bøye knærna uten at jeg føler at jeg vil rakne. Smertene gjør det slik at jeg ikke kan trene uten at jeg får en krampeaktiv følelse, og det føles som musklene skal eksplodere. Har tenkt tanken at det kan være allergiske reaksjoner til mat, eller andre ting, men ingen prøver viser allergi. Det er da rart at ingen i hele norge (verden!) har lignende symtomer? Er det noen som kan hjelpe meg, i norge eller utland? Diabetes legen min antydet engang at han syntes jeg sluttet å vokse så tidlig, å nevnte en gang en muskelsykdom, men de slo det fra seg... På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332029-eksplosive-smerter-i-kroppen/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

I din fortvilte sitausjon er det vanskelig å si noe fornuftig for meg. Jeg har tross mer enn 40 år med erfaring fra idrettsmedidisin men har aldri hørt maken. En totalvurdering av neurologer er det eneste jeg kan tenke meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...