Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi holder på å bygge hytte og jeg er konstant sulten når vi er der - det må være fjell-luften! :o)

På 4 døgn har jeg følelsen av å ha spist døgnet rundt, det har gått med 6-8 brødskiver (ordentlige blingser!) med tildels temmelig usunt pålegg (smør+sirup+brunost kan ikke sies å være i nærheten av sunt f.eks....), normalt med middag + noen kjeks og litt sjokolade hver dag.

Var sikker på at jeg hadde lagt på meg, men jeg må ha vært i mer aktivitet enn jeg har trodd for vekta viste 200 gram _mindre_ da vi kom hjem! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332121-sulten-p%C3%A5-hytta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Så heldig du er da:-)

Er så irritert på meg selv nå. Har hatt et ganske hektisk halvår og i tillegg har jeg trent som en gal for å få den kroppen jeg vil ha til ferien;o) Det greide jeg.

Så kommer ferien og jeg har så langt hatt den lateste (og deiligste) ferien i manns minne. Vi griller hele tiden, går ut på restaurant og koser oss med god mat og jeg har vært mye mindre i beveglese enn hva jeg pleier.

Resultatet er at jeg har gått opp 2 kilo i løpet av 3 uker og ødelagt det jeg har jobbet så hardt for:-(

Det jeg har merket etter at jeg kom i 40-årene er at det tar lengre tid og krever mye mer å beholde den kroppen jeg vil ha, men det tar kort tid å ødelegge den igjen.

PS. I kveld skal det trenes:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332121-sulten-p%C3%A5-hytta/#findComment-2781819
Del på andre sider

Gjest Skal ned 60 kg -52

Så flott!

Jeg var veldig skuffet etter hytteturen vår denne uka. Vi har gått lange turer hver dag, mellom 1 og 2 mil, i ulendt terreng. Gått oss skikkelig svette og varme, og har vært slitne og fornøyde etter endt tur. I tillegg har vi gått småturer om kveldene. Har generelt vært mye i aktivitet, lite stillesitting.

I matveien har jeg holdt meg nesten til det vanlige. Har unnet meg en ekstra brødskive med egg og kaviar i matpakka hver dag, og har spist 1 pinne-is i løpet av uka. Ellers har det ikke vært noen utskeielser verken med mat eller drikke.

Jeg var sikker på at jeg hadde gått ned 1 kg eller noe deromkring. Men dengang ei, vekta stod på det samme som før vi reiste.

Men vi har hatt en herlig uke, med flotte turer, som jeg ikke ville unnvært. Så får jeg bare være glad så lenge vekten ikke går oppover..

Neste uke skal vi til utlandet, og da har jeg tenkt å skeie ut, men målet er å holde vekta. Får håpe det går bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332121-sulten-p%C3%A5-hytta/#findComment-2782660
Del på andre sider

Så flott!

Jeg var veldig skuffet etter hytteturen vår denne uka. Vi har gått lange turer hver dag, mellom 1 og 2 mil, i ulendt terreng. Gått oss skikkelig svette og varme, og har vært slitne og fornøyde etter endt tur. I tillegg har vi gått småturer om kveldene. Har generelt vært mye i aktivitet, lite stillesitting.

I matveien har jeg holdt meg nesten til det vanlige. Har unnet meg en ekstra brødskive med egg og kaviar i matpakka hver dag, og har spist 1 pinne-is i løpet av uka. Ellers har det ikke vært noen utskeielser verken med mat eller drikke.

Jeg var sikker på at jeg hadde gått ned 1 kg eller noe deromkring. Men dengang ei, vekta stod på det samme som før vi reiste.

Men vi har hatt en herlig uke, med flotte turer, som jeg ikke ville unnvært. Så får jeg bare være glad så lenge vekten ikke går oppover..

Neste uke skal vi til utlandet, og da har jeg tenkt å skeie ut, men målet er å holde vekta. Får håpe det går bra!

Hei! Husk at du bygger ekstra muskler med gåing i ulendt terreng, og at du derfor kansje mister vekta _neste_uke...men uansett er det jo kjempeflott å ikke ha lagt på seg...jeg har gått opp 1 kilo på 2 uker...og det som verre er er at det gjorde jeg for litt siden også...så nå må jeg ta meg sammen å komme på rett kurs...

_synes du er kjempeflink-det er beundringsverdig at du har gått ned så mye. *bøyer meg i støvet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332121-sulten-p%C3%A5-hytta/#findComment-2782747
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skal ned 60 kg -52

Hei! Husk at du bygger ekstra muskler med gåing i ulendt terreng, og at du derfor kansje mister vekta _neste_uke...men uansett er det jo kjempeflott å ikke ha lagt på seg...jeg har gått opp 1 kilo på 2 uker...og det som verre er er at det gjorde jeg for litt siden også...så nå må jeg ta meg sammen å komme på rett kurs...

_synes du er kjempeflink-det er beundringsverdig at du har gått ned så mye. *bøyer meg i støvet*

Tusen takk for oppmuntringene!

Lykke til videre du også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332121-sulten-p%C3%A5-hytta/#findComment-2783503
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...