Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fjonga

må trene for å bli god ;)

Det er sant at man må trene for å bli god, men ødelegger du knærne dine så er det slutten på mye form for trening og aktivitet og dermed også mulighetfen for å bli god. Derfor er det nok viktig at du ser litt på treningsmengden, trener variert (ikke konstant belatning på knærne) og sørger for noen hviledager av og til.

Annonse

Gjest hjulabena

hei!

I så ung alder er det veldig bra at du tar slikt på alvor....

Jeg er ingen ekspært på det med knær, men hvorfor du har vondt kan komme av veldig mye...

Har du skeive hofter?

Bøyer knea seg bakover når du står og lener vekta på dem..det som heter Genu resurvatum....

Er du hjulbeint eller kalvbeint eller noe sant...

Evnt en feilstilling i foten kan være nok...

Du kan prøve å få e fullstendig skjellettutredelse...

Jeg aner ikke om dette hjelper men noe tenke på...

Lykke til

hei!

I så ung alder er det veldig bra at du tar slikt på alvor....

Jeg er ingen ekspært på det med knær, men hvorfor du har vondt kan komme av veldig mye...

Har du skeive hofter?

Bøyer knea seg bakover når du står og lener vekta på dem..det som heter Genu resurvatum....

Er du hjulbeint eller kalvbeint eller noe sant...

Evnt en feilstilling i foten kan være nok...

Du kan prøve å få e fullstendig skjellettutredelse...

Jeg aner ikke om dette hjelper men noe tenke på...

Lykke til

Hei!

jeg var hos en naprapat og han sa at hofta mi går litt mot høyre og ryggen min går mot venstre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...