Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"isbjørninfluensa" er ikke oppfunnet i dag, du må vente til i morgen før du blir redd.

Ok, da venter jeg litt ;-)

*planlegger å bli litt redd i morgen*

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

10

• nick

5

• meg__123!

4

• Glimtipper

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest midia
Skrevet

Hæ!? skal vi ikke spise svinekjøtt? Det visste jeg ikke. Får skrape av skinka på pizza'n da :(

Skrevet

Haha - dette illusterer mye av den redselen som er ute å går...

Jeg spiste forresten også svinefilet i går, så jeg er sikkert ikke helt i form jeg heller:-)

går ikke an å spise på seg svineinfluensa uansett så..

Skrevet

går ikke an å spise på seg svineinfluensa uansett så..

Nei, virkelig?!?!

Ærlig talt, du skjønte at vi ikke trodde det?

Skrevet

Nei, virkelig?!?!

Ærlig talt, du skjønte at vi ikke trodde det?

skal aldri vite med folka her...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1248615369' post='4183355]

Å kjære deg, nick! Du er nok nesten død..! Men jeg vet om gode gjenopplivningstaktikker *s*

;-D

HOSTHOSTHOSTHOSTHOST, AAAAARGHHH.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg ligger for døden.

Eller... Jeg hoster litt. Det er vanskelig å skille mellom de to i disse tider.

Jeg synes du faktisk er ganske ufin her. Influensaen er ikke farlig for deg, meg eller de aller fleste, men du viser en arrogant holdning til de som har kronisk syke barn og kanskje har mer grunn til å bekymre seg enn det du har.

Du viser også en arrogant holdning til de som allerede er rammet og døde.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg synes du faktisk er ganske ufin her. Influensaen er ikke farlig for deg, meg eller de aller fleste, men du viser en arrogant holdning til de som har kronisk syke barn og kanskje har mer grunn til å bekymre seg enn det du har.

Det var da bare et humoristisk innlegg stilet direkte til trådstarter.

Skrevet

skal aldri vite med folka her...

Eh... neivel...

Skrevet

Galgenhumor er en fin ting, og det spøkes ikke med de som faktisk er reellt truet av influensaen, men alle de som er livredde som faktisk ikke har noe å frykte...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Spiser svinekoteletter på tredje dagen og lever livet her også:-)

I tillegg til dette oppdaterer jeg meg på nyheter og tenker å gjøre det eneste rette. Det betyr at vi tar med tamiflu i kofferten når vi flytter utenlands til vårt barn som har en sykdom. Dette bare fordi jeg ikke vet om de har nok tamiflu i det landet vi kommer til og fordi de ikke kjenner diagnosen hans.

Om jeg er hysterisk? Nei, men jeg er ikke naiv heller.

Skrevet

Spiser svinekoteletter på tredje dagen og lever livet her også:-)

I tillegg til dette oppdaterer jeg meg på nyheter og tenker å gjøre det eneste rette. Det betyr at vi tar med tamiflu i kofferten når vi flytter utenlands til vårt barn som har en sykdom. Dette bare fordi jeg ikke vet om de har nok tamiflu i det landet vi kommer til og fordi de ikke kjenner diagnosen hans.

Om jeg er hysterisk? Nei, men jeg er ikke naiv heller.

''Om jeg er hysterisk? Nei, men jeg er ikke naiv heller.''

Men det er da ingen av oss som har påstått at det er hysterisk å ta ekstra forhåndsregler hvis man selv eller spesielt barna har andre kroniske sykdommer, som kan gjøre influensaforløpet mye alvorligere enn hos ellers friske mennesker, kjære vene, det er det da ingen som mener...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Galgenhumor er en fin ting, og det spøkes ikke med de som faktisk er reellt truet av influensaen, men alle de som er livredde som faktisk ikke har noe å frykte...

Jeg hoppet inn på 100 nyeste og så ikke hovedinnlegget før jeg leste dette:-)

Skrevet

Jeg hoppet inn på 100 nyeste og så ikke hovedinnlegget før jeg leste dette:-)

Den "feilen" har vi alle gjort:-)

Skrevet

Det ser ut at jeg overlever og jeg er i utlandet. Og hun jeg egentlig skulle være hos har svineinfluensa så jeg har dratt et annet sted :o)

Skrevet

HOSTHOSTHOSTHOSTHOST, AAAAARGHHH.

Ille, gitt ;-) *haha*

Skrevet

Som du har sett innen nå var dette et svar på et humorinnlegg fra nick.

Forøvrig har lillegutt svineinfluensa nå. Stakkars lille, han har masse feberfantasier :( Visst nok er det en robot på rommet hans som angriper han og han MÅ pusse tennene NÅ. Vi gir han febernedsettende, så det går greit fremdeles.

Ser ut som de yngste barna får det verre enn oss voksne. Jeg er bare litt dårlig med feber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...