janzone Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Hei Jeg har lest forumet med stor interesse. Fått mange gode treningstips. Men jeg lurer på om det er for sent å begynne å trene seg opp til en OK kropp (jeg er 35 år), eller om det fortsatt er håp. Har ikke trent regelmessig tidligere, og så godt som ingen ting før fylte 30. Takknemlig for svar. med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Det er aldri for sent ! Seriøst: Du kan få resultater med tiden ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Det er aldri for sent ! Seriøst: Du kan få resultater med tiden ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Langt ifra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Nei, overhodet ikke. Sett i gang og tren! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Hvis vi går ut fra at alderen har like lite å si for både kvinner og menn når man begynner å trene, så kan jeg faktisk si noe fra egen erfaring: Jeg begynte å trene styrke i den unge alder av 54 år og er i hvert fall blitt fast i fisken og har fått muskler i skuldrene, overarmene, brystet og rumpe og lår. Så hvorfor skulle det være for sent for en som er knapt nok over puberteten, relativt sett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest twisted Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Det er aldri for sent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janzone Skrevet 14. august 2001 Forfatter Del Skrevet 14. august 2001 Det er aldri for sent ! Seriøst: Du kan få resultater med tiden ja. Hei dere som har svart. Takk for mange kjempefine tilbakemeldinger. Dere har virkelig bidratt til økt motivasjon :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 15. august 2001 Del Skrevet 15. august 2001 Hei, for sent nei! Jeg vet om 70åringer som ikke har trenet tidligere, men som har jobbet seg opp i maraton. 35 år, det er bare halvveis det :-) Anbefaler deg å ta en kikk på http://www.trim.no/ Kroppsbygging & fitness: http://www.iform.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tudi Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Aldri forsent kjære deg, men det kan ta litt lenger tid bare.. En venn av meg begynte med triathlon når han var 33 år. Han hadde riktignok vært aktiv svømmer i sin ungdomstid, men sluttet med det når han var ca 22år. Idag er han 42 og gjør en olympisk distanse (slik som i Sydney) 1500m svømming-40km sykkel-10km løping på 2 timer og 10min. Stå på du. Beste råd er å gjøre noe du liker, trene variert og påse at du spiser ordentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.