Gå til innhold

Nav stengt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei

For å si det sånn, så er nav så og si aldri stengt. Kun på helligdager (julaften og nyttårsaften fra kl 12 etc)

• 4 uker senere...
Gjest Ventet i 1 år på rehab penger
Skrevet

nei

For å si det sånn, så er nav så og si aldri stengt. Kun på helligdager (julaften og nyttårsaften fra kl 12 etc)

Stengt var dem ikke men jobbet vel for halv maskin som vanlig

Gjest ferieavvikling
Skrevet

Stengt var dem ikke men jobbet vel for halv maskin som vanlig

Ferieavvikling. Min saksbehandler var borte i 5 uker. Greit nok det, alle skal ha ferie, men i juni snakket jeg med henne personlig + en annen som begge skrøt av at i juli ville rehab-søknaden behandles kun på 3-4 dager. Jeg tuller ikke. Jeg spurte om igjen, trodde ikke mine egne ører.

Men Som vanlig var det for godt til å være sant. Jeg venter ennå. Første søknaden fikk jeg svar på (avslag) etter 4 mnd.

Har du ventet et helt år, på utbetaling eller at det gjøres et vedtak?

Skrevet

Ferieavvikling. Min saksbehandler var borte i 5 uker. Greit nok det, alle skal ha ferie, men i juni snakket jeg med henne personlig + en annen som begge skrøt av at i juli ville rehab-søknaden behandles kun på 3-4 dager. Jeg tuller ikke. Jeg spurte om igjen, trodde ikke mine egne ører.

Men Som vanlig var det for godt til å være sant. Jeg venter ennå. Første søknaden fikk jeg svar på (avslag) etter 4 mnd.

Har du ventet et helt år, på utbetaling eller at det gjøres et vedtak?

Fikk først avslag og har ventet siden september i fjor på klagen. MÅ gå på sosial no for å klare meg

Gjest ferieavvikling
Skrevet

Fikk først avslag og har ventet siden september i fjor på klagen. MÅ gå på sosial no for å klare meg

Men du sendte vel inn en ny søknad? Klage tar tid ja, fra 6 mnd...

Ring dem og MAS.

Skrevet

Men du sendte vel inn en ny søknad? Klage tar tid ja, fra 6 mnd...

Ring dem og MAS.

Ja sendte klage og ny søknad. jeg og legen har ikke gjordt noe annet enn å mase :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...