camy77 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei.Hva kan grunnen være at jeg ca 70-80%av gangene jeg spiser ett måltid,får vondt i magen mitt i måltidet eller etter at jeg er ferdig å spise?Jeg blir ikke oppblåst eller knip,men mer enn verk mitt i magen rundt navlepartiet.av og til med medfølgende diare.Verker ikke mer enn fra ett par min til opp til ett kvarter.Har veldig sjelden hard mage,men heller motsatt.Går på do opp til flere ganger til dagen.Er obs på hva jeg spiser,går mye i grove knekkebrød,middagene er veldig variert.Lite fet mat,og junk food.Er ikke en stresset person.Og prøver og ikke ha mer enn 3-4 timer mellom måltidene.Har prøvd å finne en sammenheng i hva jeg reagerer på,men finner ikke ut hva det kan være.Føler meg egentlig i ganske fin form ellers.Dette har jeg slete me i sikker halve livet,er nå 32 år.Har liksom blitt vant me det,men er jo virkelig ikke noe gøy.Vekten er forøvrig stabil,så blir ikke påvirket av dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/332518-vondt-i-magen-etter-jeg-har-spist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.