linko Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Noen som vet: 1. om man kan låne tilhengere hos ikea over flere dager (fredag ettermiddag til mandag morgen). Skal selvfølgelig handle en del varer på ikea, men ser på nettsidene deres at man får låne henger max 3 timer. Vi bor såpass langt unna at fredag til mandag er eneste løsning. 2. hvor kan man evt leie tilhenger i Trondheim? (Gjelder også fre-man). 0 Siter
Gjest refreng Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 2. Mange bensinstasjoner har tilhengerutleie. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Er det ikke bedre å låne/leie henger på hjemstedet så slipper dere å kjøre flere ganger for å levere hengeren tilbake igjen? Som refreng sier så leier vel omtrent alle bensinstasjoner ut tilhenger? 0 Siter
linko Skrevet 7. august 2009 Forfatter Skrevet 7. august 2009 Er det ikke bedre å låne/leie henger på hjemstedet så slipper dere å kjøre flere ganger for å levere hengeren tilbake igjen? Som refreng sier så leier vel omtrent alle bensinstasjoner ut tilhenger? Nei, fordi søstra mi bor i Trondheim og skal hente noe hos oss her ute i bushen til helga. Derfor smartest at hun leier henger i Trondheim, tar med våre ikea-varer hit, og deretter tar med diverse herfra til trondheim igjen. Da slipper vi en Trondheimstur...(driver og pusser opp og har derfor nok å gjøre). Du vet sikkert av noen steder (helst sentralt evt nord for sentrum) hvor de leier ut hengere? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Nei, fordi søstra mi bor i Trondheim og skal hente noe hos oss her ute i bushen til helga. Derfor smartest at hun leier henger i Trondheim, tar med våre ikea-varer hit, og deretter tar med diverse herfra til trondheim igjen. Da slipper vi en Trondheimstur...(driver og pusser opp og har derfor nok å gjøre). Du vet sikkert av noen steder (helst sentralt evt nord for sentrum) hvor de leier ut hengere? Aha, sånn ja. Om bensinstasjonen på Skovgård fremdeles eksisterer (like nord for Ikea) ville jeg prøvd der. Ellers har jeg ikke peiling da vi både har henger selv og jeg kan leie henger i borettslaget mitt. ) 0 Siter
linko Skrevet 7. august 2009 Forfatter Skrevet 7. august 2009 Aha, sånn ja. Om bensinstasjonen på Skovgård fremdeles eksisterer (like nord for Ikea) ville jeg prøvd der. Ellers har jeg ikke peiling da vi både har henger selv og jeg kan leie henger i borettslaget mitt. ) takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.