Gå til innhold

Hvor leie tilhenger i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet:

1. om man kan låne tilhengere hos ikea over flere dager (fredag ettermiddag til mandag morgen). Skal selvfølgelig handle en del varer på ikea, men ser på nettsidene deres at man får låne henger max 3 timer. Vi bor såpass langt unna at fredag til mandag er eneste løsning.

2. hvor kan man evt leie tilhenger i Trondheim? (Gjelder også fre-man).

Fortsetter under...

Gjest refreng
Skrevet

2. Mange bensinstasjoner har tilhengerutleie.

Skrevet

Er det ikke bedre å låne/leie henger på hjemstedet så slipper dere å kjøre flere ganger for å levere hengeren tilbake igjen?

Som refreng sier så leier vel omtrent alle bensinstasjoner ut tilhenger?

Skrevet

Er det ikke bedre å låne/leie henger på hjemstedet så slipper dere å kjøre flere ganger for å levere hengeren tilbake igjen?

Som refreng sier så leier vel omtrent alle bensinstasjoner ut tilhenger?

Nei, fordi søstra mi bor i Trondheim og skal hente noe hos oss her ute i bushen til helga. Derfor smartest at hun leier henger i Trondheim, tar med våre ikea-varer hit, og deretter tar med diverse herfra til trondheim igjen. Da slipper vi en Trondheimstur...(driver og pusser opp og har derfor nok å gjøre).

Du vet sikkert av noen steder (helst sentralt evt nord for sentrum) hvor de leier ut hengere?

Skrevet

Nei, fordi søstra mi bor i Trondheim og skal hente noe hos oss her ute i bushen til helga. Derfor smartest at hun leier henger i Trondheim, tar med våre ikea-varer hit, og deretter tar med diverse herfra til trondheim igjen. Da slipper vi en Trondheimstur...(driver og pusser opp og har derfor nok å gjøre).

Du vet sikkert av noen steder (helst sentralt evt nord for sentrum) hvor de leier ut hengere?

Aha, sånn ja. Om bensinstasjonen på Skovgård fremdeles eksisterer (like nord for Ikea) ville jeg prøvd der.

Ellers har jeg ikke peiling da vi både har henger selv og jeg kan leie henger i borettslaget mitt. :o)

Skrevet

Aha, sånn ja. Om bensinstasjonen på Skovgård fremdeles eksisterer (like nord for Ikea) ville jeg prøvd der.

Ellers har jeg ikke peiling da vi både har henger selv og jeg kan leie henger i borettslaget mitt. :o)

takk for tipset!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...