Sorgfri Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Jeg har nå så sterke smerter at jeg er desperat etter hjelp. Smertene sitter i underlivet, over hele, og er både konstant og i kramper. Det begynte i går ettermiddag, og i natt var det så kraftig at jeg ikke klarte å sove stort. Klarer knapt å gå, det er vondt å bevege seg, sette og reise seg. Det har nå vart i snart et døgn. Jeg fikk mensen i går morges. Paracet, Ibux 600, Naproxen hjelper ikke. Hva kan jeg gjøre?? Jeg er 42 år og mor til to barn på 7 og 10 år. Jeg har alltid hatt veldig kraftige blødninger ved mens, det blør igjennom både tamponger og bind. Har også mye hodepine/migrene som varer en uke om gangen, og sterke menssmerter. Ofte fravær fra jobb pga. dette. Etter svangerskapene har det blitt værre, spesielt etter det siste. Smertene har vært i underlivet, og har vært lokalisert på den ene siden tidligere. Har vært undersøkt både ved sykehuset (MR? De tar mange bilder når jeg ligger i en tunnel), lege og laparaskopi for 3 år siden. De fjernet noen muskelknuter, men sa at alt så bra ut og at jeg ikke skulle ha noen problemer med å få flere barn. Jeg har ikke brukt prevensjon etter at den yngste ble født for 7 år siden. Kan det være endometriose når jeg har blitt sjekket ved laparaskopi? Var til sjekk fordi jeg ikke ble gravid igjen. Hva kan jeg gjøre for å fjerne smertene? Det er håpløst å ikke klare å fungere og smertene kan vare i flere dager... Setter stor pris på all hjelp jeg kan få. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/332858-sv%C3%A6rt-sterke-smerter-ved-mens-hva-kan-gj%C3%B8res/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.