Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Starta med nytt kosthold og trening etter ferien (tre uker siden), og har fått mye mer energi, blitt litt sterkere (klarer å yte mer ved styrketrening enn i starten). Og den ene buksa mi som var altfor trang (fikk badering og håndtak + pustebesvær, så den ble lagt nederst i skapet) passer igjen! :) Den er fortsatt litt trang når jeg sitter, men fikk den på uten at jeg så ut som jeg ble delt. Jippi! Fått vekta fra grethe roede, om viser 63,1. Da har jeg 6 kg igjen til målet er nådd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333104-jippi-det-har-hjulpet-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!!!!

Du inspirerer meg :-)

Jeg skal også ned noen få kilo, men fy søren så seige de er.

Veide meg i dag, og vekta viste 69.8 kilo, og det er litt mindre enn den var for to uker siden, ca en kilo tror jeg.

I første omgang skal jeg ned 3 kilo til, men målet mitt er 64 kilo.

Så bra!!!!

Du inspirerer meg :-)

Jeg skal også ned noen få kilo, men fy søren så seige de er.

Veide meg i dag, og vekta viste 69.8 kilo, og det er litt mindre enn den var for to uker siden, ca en kilo tror jeg.

I første omgang skal jeg ned 3 kilo til, men målet mitt er 64 kilo.

Prøvde en annen bukse i går, som har vært STRAM, men har brukt den fordet.. kjøpte den egenmtlig en str. for liten, men i går var den slakk og jeg måtte ha belte! :) Jippi! Gøy når jeg ser resultater altså! Føler meg mye bedre.. Og når sant skal sies så er min kjære litt mer tafsete av seg også, han sier han merker stor forskjell på mageflesket ;) Hihi.. Enda en grunn til å fortsette! Mer sex = mer trening. jiha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...