Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Opererte bruskskade i kneet for ca. 9mnd siden, men resultatet ble dessverre at jeg nå er verre i kneet enn før operasjonen.

Har vært hos ortoped igjen, og han foreslo å prøve en operasjon til. (Mikrofraktur) Jeg er nå i tenkeboksen på om jeg skal gjøre det eller ei.

Hva er sjansen for at det blir bedre denne gang - og kan resultatet bli at jeg blir enda verre hvis jeg prøver igjen??

I og med at jeg så vidt har passert 30 år, så har jeg et sterkt ønske om å bli i stand til å føre et aktivt liv igjen. -Samtidig er jeg redd for å gamble med kneet i forhold til å gjøre det enda verre.

Hvis noen har erfaringer fra det å reoperere kne eller andre ledd, så hører jeg gjerne om det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333333-mislykket-kneoperasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...