Gjest sjøstjerna Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 ''Jeg tar også sting selv, både på dyr, ungene og meg selv'' Det var da voldsomt til sying! Har heldigvis så langt ikke vært nødvendig for meg og mine. Selv har jeg bare vært sydd ett eneste sting på etter en fødsel, men da med tråd som forsvant av seg selv :-). Sting etter fødslene har forsvunnet av seg selv. :-) Heldigvis! Familien har ellers hatt noen sting etter å ha fjernet føflekker. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 ''Jeg tar også sting selv, både på dyr, ungene og meg selv'' Det var da voldsomt til sying! Har heldigvis så langt ikke vært nødvendig for meg og mine. Selv har jeg bare vært sydd ett eneste sting på etter en fødsel, men da med tråd som forsvant av seg selv :-). Hehe, det hørtes litt voldsomt ut ja... ;-) 0 Siter
Gjest mye å lure på Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 ''Jeg tar også sting selv, både på dyr, ungene og meg selv'' Det var da voldsomt til sying! Har heldigvis så langt ikke vært nødvendig for meg og mine. Selv har jeg bare vært sydd ett eneste sting på etter en fødsel, men da med tråd som forsvant av seg selv :-). Jeg har fjernet noen sting tidligere, på meg selv, og da etter føflekkfjerning. Ellers har det blitt brukt sting som oppløser seg selv når jeg måtte sy etter fødsel, og det samme ble det brukt etter en galleblæreoperasjon mener jeg. Mener å huske jeg ikke måtte fjerne noen sting da. Men har måttet få fjernet noen stifter i hodet på sønnen min da, og det var ikke noe særlig. Det var nok også ganske vondt for gutten. Og jeg kjente jeg ble litt uvel når jeg så på - men er nok litt svak når det gjelder slikt da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.