Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg har litt klesvask jeg burde få unna, er det riktig av meg å gjøre det nå? Det er tross alt søndag og hviledag og sånt 0 Siter
Druzilla Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 syns ikke du burde henge tøyet ut hvertfall,men ellers så plager det vel ikke andre om du vasker klær? 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Vask i vei! Søndag er min faste vaskedag, så jeg er allerede i gang med maskin tre! :-) 0 Siter
Gjest BillieBean Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg har hatt det så travelt hele uka at det ikke har vært tid til klesvask, så i dag har jeg vasket flere maskiner. Jeg har til og med hengt det ut. Jeg tror ikke Gud bryr seg om slikt i 2009, for han vet hvor hektisk alt er blitt. Vet ikke helt hva naboene mener da... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 La latskapen få ta overhånd i dag, og ta klesvasken i morgen! 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 syns ikke du burde henge tøyet ut hvertfall,men ellers så plager det vel ikke andre om du vasker klær? Hmm, du sier noe. Men vaskemaskinen durer jo noe inn i granskauen og det gjør tørketrommelen også. Kanskje jeg rett og slett bare skal ligge her på sofaen og ikke gjøre et slag. På den annen side er jeg fortsatt usikker *tenke, tenke*. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Vårherre gir nok dispensajon for klesvask på søndag. I allefall håper jeg det, for min maskin går for fullt akkurat nå. Men jeg henger ikke klesvasken ut, da. Den får tørke på stativ inne. 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 La latskapen få ta overhånd i dag, og ta klesvasken i morgen! Jeg tror jeg velger ditt svar som det korrekte hehe 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Vårherre gir nok dispensajon for klesvask på søndag. I allefall håper jeg det, for min maskin går for fullt akkurat nå. Men jeg henger ikke klesvasken ut, da. Den får tørke på stativ inne. Kanskje jeg skulle ta en prat med Vår Herre du, før jeg tar avgjørelsen På den annen side er det jo fælt å bry han med slike småsaker, hmmmm..... 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg har hatt det så travelt hele uka at det ikke har vært tid til klesvask, så i dag har jeg vasket flere maskiner. Jeg har til og med hengt det ut. Jeg tror ikke Gud bryr seg om slikt i 2009, for han vet hvor hektisk alt er blitt. Vet ikke helt hva naboene mener da... Du har jammenimeg vært flink i dag du, det samme kan ikke sies om meg Jeg er overmannet av latskap.... 0 Siter
Gjest BillieBean Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Du har jammenimeg vært flink i dag du, det samme kan ikke sies om meg Jeg er overmannet av latskap.... I så fall synes jeg det er en stor synd å vaske tøy:) 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Vask i vei! Søndag er min faste vaskedag, så jeg er allerede i gang med maskin tre! :-) Her har vi enda ei flink ei ser jeg Jeg begynner nå å føle meg komplett udugelig her. Jeg tror rett og slett jeg får reise meg opp og ta i et tak her.... 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 I så fall synes jeg det er en stor synd å vaske tøy:) Det er jo litt synd å la det være også, når man har tid til det og det tross alt har hopet seg opp litt her 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Her har vi enda ei flink ei ser jeg Jeg begynner nå å føle meg komplett udugelig her. Jeg tror rett og slett jeg får reise meg opp og ta i et tak her.... Er det nå jeg ikke skal fortelle at jeg også har tørket støv i alle hyller og skap, støvsuget alle rom, byttet på sengene og vasket badet i dag? Til mitt forsvar har jeg ikke gjort noe som helst av huslige ting på over ei uke, så denne helga har lenge blitt omtalt som ''den store rydde og vaske''-helga her hos oss. 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Er det nå jeg ikke skal fortelle at jeg også har tørket støv i alle hyller og skap, støvsuget alle rom, byttet på sengene og vasket badet i dag? Til mitt forsvar har jeg ikke gjort noe som helst av huslige ting på over ei uke, så denne helga har lenge blitt omtalt som ''den store rydde og vaske''-helga her hos oss. Jeg synes absolutt du skal fortelle om hvor flink du har vært jeg og jeg er riktig imponert, selv om det gjør at jeg føler meg enda mer udugelig Jeg får liksom ikke helt til å bruke alt du har gjort som motivasjon heller....Men, men det kommer en dag i morgen også og det ikke skulle bli noen endring i aktivitetsnivået i løpet av kvelden. Jeg har i grunnen mer lyst til å gå en kveldstur jeg nå 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg synes absolutt du skal fortelle om hvor flink du har vært jeg og jeg er riktig imponert, selv om det gjør at jeg føler meg enda mer udugelig Jeg får liksom ikke helt til å bruke alt du har gjort som motivasjon heller....Men, men det kommer en dag i morgen også og det ikke skulle bli noen endring i aktivitetsnivået i løpet av kvelden. Jeg har i grunnen mer lyst til å gå en kveldstur jeg nå Gå deg en kveldstur du, det er kjempeviktig å bevege seg litt på søndagskvelden! :-) Jeg hadde en plan om å få inn litt trening her også, men det ser ut som jeg utsetter det til i morgen heller. Jeg har jo vasket alle treningsklærne mine i dag, og jeg kan jo ikke trene i våte klær heller! (det er en godkjent unnskyldning, sant?) 0 Siter
Gjest hjelpesløsnårdetkommertilavgjørelserjegmåta Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Gå deg en kveldstur du, det er kjempeviktig å bevege seg litt på søndagskvelden! :-) Jeg hadde en plan om å få inn litt trening her også, men det ser ut som jeg utsetter det til i morgen heller. Jeg har jo vasket alle treningsklærne mine i dag, og jeg kan jo ikke trene i våte klær heller! (det er en godkjent unnskyldning, sant?) Du utsetter treninga med god samvittighet og jeg går en kveldstur, fordi jeg ikke har gjort noe annet Du har jo stått på hue i hele dag og det er trening nok i seg selv det. Våte treningsklær er helt klart en unnskyldning som holder mål i mine øyne God trening i morgen 0 Siter
Gjest søndag er også abeidsdag hos oss Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg har hatt det så travelt hele uka at det ikke har vært tid til klesvask, så i dag har jeg vasket flere maskiner. Jeg har til og med hengt det ut. Jeg tror ikke Gud bryr seg om slikt i 2009, for han vet hvor hektisk alt er blitt. Vet ikke helt hva naboene mener da... Her går vaskemaskina søndag som andre dager. I byggefeltet her henger det klestørk ute på søndager også Denne søndagen her har vi; beiset slått plenen vasket klær hengt de ut til tørk vasket vinduer Så her holdes ikke hviledagen hellig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Vårherre gir nok dispensajon for klesvask på søndag. I allefall håper jeg det, for min maskin går for fullt akkurat nå. Men jeg henger ikke klesvasken ut, da. Den får tørke på stativ inne. Det hjelper nok på samvittigheten å synge "Kjære Gud jeg har det godt" når du skal legge deg i kveld 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Han derre Gud lar sikkert fulltidsarbeidende få dispensasjon så klesvasken kan tas i helga. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.