Gå til innhold

Facebook og koble fra

Anbefalte innlegg

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Når man er på facebook, så har man alltid et lite vindu nederst til høyre der man kan se om folk er pålogget.

Dersom man trykker "koble fra" på alternativer på dette vinduet, betyr det at andre tror du er logget av Facebook, eller bare at du ikke er tilgjengelig for chat?

Gjest bokfjes
Skrevet

''Dersom man trykker "koble fra" på alternativer på dette vinduet, betyr det at andre tror du er logget av Facebook, eller bare at du ikke er tilgjengelig for chat?''

Hva er forskjellen? Den eneste måten å se om folk er på facebook er jo via den chatten, så er du ikke der kan de ikke se at du er på facebook heller. Med mindre de ser at du har masse aktivitet og poster masse forskjellige ting og slikt, da ;-)

Skrevet

Det lurer jeg også på..på noen er det en grønn runding og andre er det en hvit??hva betyr dette da? er hvit når de bare er logget av chatten ?

Skrevet

''Dersom man trykker "koble fra" på alternativer på dette vinduet, betyr det at andre tror du er logget av Facebook, eller bare at du ikke er tilgjengelig for chat?'' Bare at du ikke er tilgjengleig for chat. Er du koblet på siden din men ikke tilgjengelig for chat er sirkelen hvit, ikke grønn. Forskjellen er at du da kan ta kontakt, men andre tar ikke kontakt med deg.

Skrevet

''Dersom man trykker "koble fra" på alternativer på dette vinduet, betyr det at andre tror du er logget av Facebook, eller bare at du ikke er tilgjengelig for chat?'' Bare at du ikke er tilgjengleig for chat. Er du koblet på siden din men ikke tilgjengelig for chat er sirkelen hvit, ikke grønn. Forskjellen er at du da kan ta kontakt, men andre tar ikke kontakt med deg.

Så det går ikke an å skjule at du er innlogget på facebook`?

Skrevet

Så det går ikke an å skjule at du er innlogget på facebook`?

Ikke som jeg vet nei, men nå har jeg ikke undersøkt om det er noen knapp for dette på privacy heller da. For meg har det vært godt nok å kunne være "uforstyrret" gjennom å koble meg fra chat. :)

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Hvit? tenker du på en grønn halvmåne? For det er det jeg har, får ikke noe helt hvite sirkler.

Skrevet

Hvit? tenker du på en grønn halvmåne? For det er det jeg har, får ikke noe helt hvite sirkler.

Jeg får både oversikt over de av mine venner som er pålogget facebook (hvit sirkel), og de som er tilgjengelige for chat (grønn sirkel). Jeg har inegen halvmåner i det hele tatt jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...