Gå til innhold

Utrolige pene kjoler til salgs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes nesten det var litt rart av overskriften lyder "utrolig pene kjoler" og ikke "utroli pene kjoler"!

Skrevet

Synes nesten det var litt rart av overskriften lyder "utrolig pene kjoler" og ikke "utroli pene kjoler"!

Og så var det tydeligvis lakt på dem, hva nå lakt måtte være... ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe.

Gjest mikkelina
Skrevet

Oh dear god.. om jeg skal kjøpe en kjole vil jeg hvertfall se _hele_ kjolen først, ikke bare overdelen.... ;-)

Skrevet

Den ene kjolen går helt ned, den andre: "Kjolen går til mitt over ryggen bak." Litt vel kort for min smak ;-)

Skrevet

Den ene kjolen går helt ned, den andre: "Kjolen går til mitt over ryggen bak." Litt vel kort for min smak ;-)

''Den ene kjolen går helt ned, den andre: "Kjolen går til mitt over ryggen bak." Litt vel kort for min smak ;-)'' Haha, ja dét må man kalle minikjole!

Skrevet

Oh dear god.. om jeg skal kjøpe en kjole vil jeg hvertfall se _hele_ kjolen først, ikke bare overdelen.... ;-)

''Oh dear god.. om jeg skal kjøpe en kjole vil jeg hvertfall se _hele_ kjolen først, ikke bare overdelen.... ;-)''

Holder det ikke med å se puppe-delen på kjolen altså?! Du vil vel gjerne se den bak også du tenker jeg, kravstor du er! ;o)

Skrevet

Den grønne der passer best til damer med to like store pupper...

candyqueen_83
Skrevet

Den grønne der passer best til damer med to like store pupper...

Lol.. Det var ikke mye fint på bildet syns jeg.

Gjest mikkelina
Skrevet

''Oh dear god.. om jeg skal kjøpe en kjole vil jeg hvertfall se _hele_ kjolen først, ikke bare overdelen.... ;-)''

Holder det ikke med å se puppe-delen på kjolen altså?! Du vil vel gjerne se den bak også du tenker jeg, kravstor du er! ;o)

;-)

Skrevet

Bildene var fine nok, men rettskrivinga fikk meg til å miste lysten på kjolene ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...