Gå til innhold

Gratis skolefrukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det er bare skoler med full barneskole 1-10klasse som får det.''

Full barneskole er 1.-7. klasse. :-) Grunnskolen er fra 1.-10. klasse, men da er det kombinert barne- og ungdomsskole. Dette visste du selvsagt, regner jeg med.

Ja beklager, det skulle stått grunnskole. :) Fint du retter meg. hehe

Skrevet

Mine barn har hatt gratis frukt på skolen i flere år, men kommunestyret kuttet det ut nå - slik at fra i høst må de ha det med hjemmefra.

Og det har vi ikke kommet inn i ennå....

Skrevet

Jeg _vet_ ikke, men kan det være slik at det er fordi ungsomsskolene får, og så har de tnkt at de ikke skal gjøre forskjell på elever som går på en og samme skole? (På 1-10 skoler går jo barneskolen sammen med ungdomsskolen)

Høres mest logisk ut.

Skrevet

Snuppa fikk det i fjor da ho gikk i 4. klasse. Jeg har forstått at de får det i år også. Mener å ha hørt at det er en sammenheng med at det er ungdomsskole og barneskole i ett. (Selv om dette høres utrolig tett ut)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...