pekkaline Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 ''Det er bare skoler med full barneskole 1-10klasse som får det.'' Full barneskole er 1.-7. klasse. :-) Grunnskolen er fra 1.-10. klasse, men da er det kombinert barne- og ungdomsskole. Dette visste du selvsagt, regner jeg med. Ja beklager, det skulle stått grunnskole. Fint du retter meg. hehe 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Mine barn har hatt gratis frukt på skolen i flere år, men kommunestyret kuttet det ut nå - slik at fra i høst må de ha det med hjemmefra. Og det har vi ikke kommet inn i ennå.... 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg _vet_ ikke, men kan det være slik at det er fordi ungsomsskolene får, og så har de tnkt at de ikke skal gjøre forskjell på elever som går på en og samme skole? (På 1-10 skoler går jo barneskolen sammen med ungdomsskolen) Høres mest logisk ut. 0 Siter
Speak Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Snuppa fikk det i fjor da ho gikk i 4. klasse. Jeg har forstått at de får det i år også. Mener å ha hørt at det er en sammenheng med at det er ungdomsskole og barneskole i ett. (Selv om dette høres utrolig tett ut) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.