Gå til innhold

Hvorfor noen forblir single

Anbefalte innlegg

Gjest gåttabaen
Skrevet

Hørte den på en jentefest i helga.... den er nesten for utrolig til å være sann. :-o

Gjest Catch-me-if-you-can
Skrevet

Nei jammen lurer jeg på hvorfor hun ikke ringte, gitt, han var jo virkelig et catch! He-he-he-he!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jemeni!!!!!

Hva med vanlig normal sosial intelligens? Verste jeg har hørt...;)

Skrevet

*ha ha* den fyren er neimen ikke sann! Han syntes vel at han var et slikt catch at den eneste grunnen til at dama ikke ringte han måtte være noe traumatisk eller psykiatrisk! ;-)

Minner meg litt om en som prøvde å sjekke meg en gang - fulgte etter meg selv om jeg gikk osv. Han presterte til slutt å si etter at jeg hadde prøvd å unnvike han lenge at det var synd at jeg hadde så liten selvtilitt at jeg ikke klarte å takle at en som han la an på meg... (en så pen og kjekk og stilig som han, mente han vel)...;-)

Gjest Elextra
Skrevet

*ha ha* den fyren er neimen ikke sann! Han syntes vel at han var et slikt catch at den eneste grunnen til at dama ikke ringte han måtte være noe traumatisk eller psykiatrisk! ;-)

Minner meg litt om en som prøvde å sjekke meg en gang - fulgte etter meg selv om jeg gikk osv. Han presterte til slutt å si etter at jeg hadde prøvd å unnvike han lenge at det var synd at jeg hadde så liten selvtilitt at jeg ikke klarte å takle at en som han la an på meg... (en så pen og kjekk og stilig som han, mente han vel)...;-)

Hehe, han du nevner må ha vært fetteren til denne kanadieren! :)

Skrevet

*dør av latter*

Hjelpe meg for noen fjols som finnes der ute.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde dere kvinner likte dedikerte menn med selvtillit. Omtenksom var han også, til en viss grad, der han tok høyde for eventuell sykdom og cellegiftbehandling - tror de færreste av oss ville vært omtenksomme nok til å tenke på slikt, og den kjærlighetshungrige snakker definitivt godt for seg - i hvert fall hvis man overser det meste av det han sier og lar tvilen komme ham veldig til gode.

Skrevet

Grøss!

Minnet meg faktisk om en fyr jeg var borti, som hadde verdens beste selvtillit, og som trodde han var Guds gave til kvinnene. Han hadde vanvittige krav til sin drømmekvinne - b¨åde utseendemessig og intelligensmessig, og han var nøye med hvem han skulle "avle barn med".

Gjest noen forsl...
Skrevet

Grøss!

Minnet meg faktisk om en fyr jeg var borti, som hadde verdens beste selvtillit, og som trodde han var Guds gave til kvinnene. Han hadde vanvittige krav til sin drømmekvinne - b¨åde utseendemessig og intelligensmessig, og han var nøye med hvem han skulle "avle barn med".

Motbydelig narsissister..

Skrevet

*Hehehehehe* Kan ikke skjønne at han der er singel nei... ;o)

Skrevet

Hehe! Jeg kårer dette til "Årets innlegg 2009", og driter i at det gjenstår over 4 mnd til nyttår ;-D

Skrevet

Grøss!

Ja, ja, ikke verst at han _også_stilte krav til hennes intelligens, da, det er nok mange som kun tenker på det førstnevnte "kravet"...;-)

Skrevet

Ja, ja, ikke verst at han _også_stilte krav til hennes intelligens, da, det er nok mange som kun tenker på det førstnevnte "kravet"...;-)

Tja... du kan jo se det positive i det, men jeg syntes han var helt merkelig i sine krav...

Husker t.o.m. han spurte meg om at hvis jeg hadde hatt en kamerat som ville ta selvmord, ville jeg ha sagt ja til å bli gravid med denne kameraten for at hans gener skulle leve videre...

Dette var sagt liksom hypotetisk, men det gjaldt nok ham selv ja: Han mente nemlig at hans gener var så gode at de absolutt burde komme videre en generasjon, og så hadde han sine depressive faser hvor han nok tenkte litt på å vandre fra denne jord....

Grøss - er jammen glad jeg hadde mine sterke prinsipper om sex før sekteskapet som tenåring!!!!

Gjest Elextra
Skrevet

Tja... du kan jo se det positive i det, men jeg syntes han var helt merkelig i sine krav...

Husker t.o.m. han spurte meg om at hvis jeg hadde hatt en kamerat som ville ta selvmord, ville jeg ha sagt ja til å bli gravid med denne kameraten for at hans gener skulle leve videre...

Dette var sagt liksom hypotetisk, men det gjaldt nok ham selv ja: Han mente nemlig at hans gener var så gode at de absolutt burde komme videre en generasjon, og så hadde han sine depressive faser hvor han nok tenkte litt på å vandre fra denne jord....

Grøss - er jammen glad jeg hadde mine sterke prinsipper om sex før sekteskapet som tenåring!!!!

''Grøss - er jammen glad jeg hadde mine sterke prinsipper om sex før sekteskapet som tenåring!!!!''

Andre var kanskje ikke fullt så prinsippfaste, men falt ikke for slik terminologi likevel! ;P

Skrevet

''Grøss - er jammen glad jeg hadde mine sterke prinsipper om sex før sekteskapet som tenåring!!!!''

Andre var kanskje ikke fullt så prinsippfaste, men falt ikke for slik terminologi likevel! ;P

Joda - det ser jeg. Men han var ganske overveldende for en naiv ukysset jente å komme ut for.... ;-)

Han var den første gutten jeg var borti (når en tenker mer enn avstandsforelskelse), og det var hardt å holde på prinsippene sine - men i etterkant forstod jeg at han var en helt merkelig spesiell fyr som jeg bare kunne være glad det ikke ble noe mer med.

Skrevet

I'm stunned!!!! Er det virkelig mulig?!?!?!

No wonder girls stay single :D

Kjempebra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...