Gå til innhold

hvor "mye" er 1000 kcal?

Anbefalte innlegg

Gjest mikkelina
Skrevet

Sitter med en potetgullpse, om jeg dytter i meg hele vil jeg innta litt over 1000 kcal. Men jeg vet ikke hva dette egentlig betyr, det er sikkert mye?

Potetgullet er også stekt i peanøttolje, mener å ha hørt at det ikke er det sunneste oljen?

Snakker om Sørlandschips creme fraiche, sjalottløk og urter. *nam*..

Skrevet

1000 kalorier påstår ekspertene er halvparten av dagsbehovet til en gjennomsnittlig person. Kaloribehov er ikke så enkelt som det. Men det gir en pekepinn.

Gjest mikkelina
Skrevet

Det heter seg at voksne kvinner har et dagsbehov på 2000 kcal, og menn 2500. At det er store variasjoner er det jo såklart, men det gir vel et pekepinn på hvor mye 1000 er. :-)

Oida.. Jaja, jeg spiser nesten aldri potetgull ellers, så det får gå denne gangen :-)

Gjest mikkelina
Skrevet

1000 kalorier påstår ekspertene er halvparten av dagsbehovet til en gjennomsnittlig person. Kaloribehov er ikke så enkelt som det. Men det gir en pekepinn.

Hm, da er det jammen mye kalorier i denne posen ja. Men så lenge det ikke er noen vane så går det sikkert bra :-)

Skrevet

Må ikke herme etter mine svar, da! :-P

Fakta er fakta ;)

Skrevet

Jeg prøver å få av meg noen "sommerkilo" vha Vektklubb.no, og skal liksom ha ca 1300 kcal pr dag. Kommer veldig lett over med mindre jeg bare spiser grønnsaker. Så 1000 til kos, er nok mye, dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...