Gå til innhold

Easy Life vektredusering

Anbefalte innlegg

Gjest Tjukkasine
Skrevet

Ei venninne påsto at dette programmet, som går over 6 mnd, kostet 2400 spenn pr måned? Stemmer det da?

Har hørt om noe tilsvarende på Spenst, noen som vet om det er like dyrt?

Kanskje det blir Grethe Rohde isteden da...

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med ett 6mnd kurs. Prisen er 850 pr mnd i ett år. Dette innkluderer medlemsskapet på treningssenteret.

I tillegg kommer pullveret som skal brukes i opptil 9 uker. Dette er ekstemt dyrt. Jeg velgte å bruke nutrilett barer og pulver i stedet da det er mye billigere.

Kurset er dyrt men absolutt verdt pengene, jeg har gått ned 40kilo siden jeg begynte i januar. Og går fortsatt nedover.

Gjest tror jeg tralala
Skrevet

På Avancia tror jeg Easy life koster rundt 1000-lappen.

Gjest tror jeg tralala
Skrevet

På Avancia tror jeg Easy life koster rundt 1000-lappen.

Altså pr. måned - og tror det går over et år. I tillegg kommer vel disse pulverproduktene, som også er dyre ettersom jeg har hørt.

Gjest Tjukkasine
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med ett 6mnd kurs. Prisen er 850 pr mnd i ett år. Dette innkluderer medlemsskapet på treningssenteret.

I tillegg kommer pullveret som skal brukes i opptil 9 uker. Dette er ekstemt dyrt. Jeg velgte å bruke nutrilett barer og pulver i stedet da det er mye billigere.

Kurset er dyrt men absolutt verdt pengene, jeg har gått ned 40kilo siden jeg begynte i januar. Og går fortsatt nedover.

Betalte du 850 i 6 måneder og så kunen du trene hele året,eller måtte du betale 850 etter at du var ferdig med 6-mndrs kurste også?

Skrevet

Betalte du 850 i 6 måneder og så kunen du trene hele året,eller måtte du betale 850 etter at du var ferdig med 6-mndrs kurste også?

Jeg betaler 850 pr mnd i ett helt år. det vil si at med treningen så betaler jeg 10200 på ett år.

Ja det er dyrt men for meg har det vært verdt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...