Gjest Tjukkasine Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Ei venninne påsto at dette programmet, som går over 6 mnd, kostet 2400 spenn pr måned? Stemmer det da? Har hørt om noe tilsvarende på Spenst, noen som vet om det er like dyrt? Kanskje det blir Grethe Rohde isteden da... 0 Siter
Zelda77 Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg er nettopp ferdig med ett 6mnd kurs. Prisen er 850 pr mnd i ett år. Dette innkluderer medlemsskapet på treningssenteret. I tillegg kommer pullveret som skal brukes i opptil 9 uker. Dette er ekstemt dyrt. Jeg velgte å bruke nutrilett barer og pulver i stedet da det er mye billigere. Kurset er dyrt men absolutt verdt pengene, jeg har gått ned 40kilo siden jeg begynte i januar. Og går fortsatt nedover. 0 Siter
Gjest tror jeg tralala Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 På Avancia tror jeg Easy life koster rundt 1000-lappen. 0 Siter
Gjest tror jeg tralala Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 På Avancia tror jeg Easy life koster rundt 1000-lappen. Altså pr. måned - og tror det går over et år. I tillegg kommer vel disse pulverproduktene, som også er dyre ettersom jeg har hørt. 0 Siter
Gjest Tjukkasine Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Jeg er nettopp ferdig med ett 6mnd kurs. Prisen er 850 pr mnd i ett år. Dette innkluderer medlemsskapet på treningssenteret. I tillegg kommer pullveret som skal brukes i opptil 9 uker. Dette er ekstemt dyrt. Jeg velgte å bruke nutrilett barer og pulver i stedet da det er mye billigere. Kurset er dyrt men absolutt verdt pengene, jeg har gått ned 40kilo siden jeg begynte i januar. Og går fortsatt nedover. Betalte du 850 i 6 måneder og så kunen du trene hele året,eller måtte du betale 850 etter at du var ferdig med 6-mndrs kurste også? 0 Siter
Zelda77 Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Betalte du 850 i 6 måneder og så kunen du trene hele året,eller måtte du betale 850 etter at du var ferdig med 6-mndrs kurste også? Jeg betaler 850 pr mnd i ett helt år. det vil si at med treningen så betaler jeg 10200 på ett år. Ja det er dyrt men for meg har det vært verdt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.