Gå til innhold

Lekkerbisken, dette.. ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aune Sand hadde jeg ikke villet hatt om han så dusjet 3 ganger om dagen. Men han ville nok ikke hatt meg heller så den er helt grei. ;o)

Skrevet

Ja, det var en tråd om dette i går (?). Vemmelig type. Hadde ikke hjulpet med dusj morgen og kveld!! ;-)

Skrevet

Aune Sand hadde jeg ikke villet hatt om han så dusjet 3 ganger om dagen. Men han ville nok ikke hatt meg heller så den er helt grei. ;o)

Men han ville nok likt nicket ditt. Hvis sitatene er korrekte, virker fyren ganske hekta på mus i alle varianter.

Skrevet

Men han ville nok likt nicket ditt. Hvis sitatene er korrekte, virker fyren ganske hekta på mus i alle varianter.

*knegg*

Skrevet

Ja, det var en tråd om dette i går (?). Vemmelig type. Hadde ikke hjulpet med dusj morgen og kveld!! ;-)

Ah, var det? Jeg har ikke vært her så mye... Uansett, han er fæææl.

Skrevet

*hehe*

Gjest majas mamma
Skrevet

GRRØØØØØSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Elextra
Skrevet

''- Jeg begynte sent. Men så bestemte jeg meg en dag og det var på HeadOn i Oslo at det løsna ordentlig. Etter det begynte jeg å bade i mus''

*urk* kvalm type!

Skrevet

''Men han ville nok likt nicket ditt. Hvis sitatene er korrekte, virker fyren ganske hekta på mus i alle varianter.''

Men musa mi får han aldri! ;o)

Gjest solfryd
Skrevet

''- Jeg begynte sent. Men så bestemte jeg meg en dag og det var på HeadOn i Oslo at det løsna ordentlig. Etter det begynte jeg å bade i mus''

*urk* kvalm type!

Fy flate for en erkeekkel type! :-ppppp

Gjest sprutbrekninger
Skrevet

At to brødre kan bli så ulike! Den ene er kjempekjekk, mens den andre er kjempestygg! I tillegg har han nå vist offentlig at han også har et ekkelt og kvalmt indre sjelsliv...

Skrevet

At to brødre kan bli så ulike! Den ene er kjempekjekk, mens den andre er kjempestygg! I tillegg har han nå vist offentlig at han også har et ekkelt og kvalmt indre sjelsliv...

Kjempekjekk synes jeg personlig er en overdrivelse, men det er åpenbare forskjeller mellom de to, ja.

Men Vebjørn steg ikke akkurat i aktelse da han satt på Skavlan og filosoferte over skjønnheten i menstruerende kvinner....;-)

Gjest sprutbrekninger
Skrevet

Kjempekjekk synes jeg personlig er en overdrivelse, men det er åpenbare forskjeller mellom de to, ja.

Men Vebjørn steg ikke akkurat i aktelse da han satt på Skavlan og filosoferte over skjønnheten i menstruerende kvinner....;-)

Hva... Gjorde han???

Uæææ... Enda mer grunn til å få

Skrevet

Hva... Gjorde han???

Uæææ... Enda mer grunn til å få

Ja, jeg husker ikke helt hva han sa, men jeg tror ikke han mente i noen som helst seksuell henseende, men mer det at det var så fantastisk etc etc etc at kvinnekroppen gjennomgikk en slik type syklus - tror nesten han så noe kosmisk ved det hele.

Og, ja, jeg _skrev_ kosmisk og ikke komisk....;-)

Skrevet

Tja, si ikke det! Gjensidig forståelse er alltid et første skritt i riktig retning. ;-)

Gjest BillieBean
Skrevet

Dumt å være så åpen om dusjevanene. Tviler på at han kommer til 650 etter dette, men man vet jo aldri.

Skrevet

Si ikke det.

Virker ikke som at han er så veldig kresen. ;-)

Skrevet

Ja, jeg husker ikke helt hva han sa, men jeg tror ikke han mente i noen som helst seksuell henseende, men mer det at det var så fantastisk etc etc etc at kvinnekroppen gjennomgikk en slik type syklus - tror nesten han så noe kosmisk ved det hele.

Og, ja, jeg _skrev_ kosmisk og ikke komisk....;-)

Gud bedre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...