Gå til innhold

Kjenner du noen som har (hatt) svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg unnlot å kommentere den :P

Takk, takk! :-)

Gjest BillieBean
Skrevet

Jeg kjenner ei som muligens har hatt det. Jeg skriver muligens fordi hun har det med å legge seg hjemme så fort hun får anledning, og hun er alltid den første til å få det som er siste skrik;)

Bortsett fra henne kjenner jeg ingen som har hatt den.

Gjest imzedimze
Skrevet

ja, kjenner flere som har svineinfluensa. En av de jeg bor med også. Vil helst ikke bli smittet akkurat nå siden jeg skal til syden snart, men heldigvis er hun innlagt på mentalsykehus og isolert der så jeg har ikke fått det.

8 på jobben til venninna mi hadde det siden en bruker fikk det i utlandet.

En venninne av en god venn ble ganske dårlig av det og lagt inn på sykehus i Oslo.

Skrevet

Jeg vet om ei som mest trolig har hatt dette..

Kan det være at folk har vært så flinke til å forhindre spredningen tro?

Vi er et stort land med få innbyggere, vil tro det hjelper til.

Pluss at vi har for vane å møtes ute i disse sommertider.

Skrevet

Noen sier at ei på jobben hadde svineinfluensa i ferien. Hun har vært på jobb en dag etterpå (håper hun ikke smittet noen), men er nå borte igjen. Vet ikke om det er sykdom eller andre grunner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...