morsan Skrevet 25. august 2009 Forfatter Skrevet 25. august 2009 Haha, jeg unnlot å kommentere den Takk, takk! :-) 0 Siter
Gjest BillieBean Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg kjenner ei som muligens har hatt det. Jeg skriver muligens fordi hun har det med å legge seg hjemme så fort hun får anledning, og hun er alltid den første til å få det som er siste skrik;) Bortsett fra henne kjenner jeg ingen som har hatt den. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 ja, kjenner flere som har svineinfluensa. En av de jeg bor med også. Vil helst ikke bli smittet akkurat nå siden jeg skal til syden snart, men heldigvis er hun innlagt på mentalsykehus og isolert der så jeg har ikke fått det. 8 på jobben til venninna mi hadde det siden en bruker fikk det i utlandet. En venninne av en god venn ble ganske dårlig av det og lagt inn på sykehus i Oslo. 0 Siter
waxo Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg vet om ei som mest trolig har hatt dette.. Kan det være at folk har vært så flinke til å forhindre spredningen tro? Vi er et stort land med få innbyggere, vil tro det hjelper til. Pluss at vi har for vane å møtes ute i disse sommertider. 0 Siter
fresja Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Noen sier at ei på jobben hadde svineinfluensa i ferien. Hun har vært på jobb en dag etterpå (håper hun ikke smittet noen), men er nå borte igjen. Vet ikke om det er sykdom eller andre grunner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.