Gå til innhold

Eggstokkbetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest tufsete
Skrevet

Har fått en kraftig eggstokkbetennelse, har feber, vondt i magen, kaster opp som aldri før. Går i bakken med jevne mellomrom.

Har tilbud om innleggelse viss jeg blir verre. Problemet er bare at jeg har fulle dager på skolen 8 til 4. Dette er første uke og mye å sette seg inn i.

Jeg vet ikke hvor alvorlig dette er, ønsker jo bare å legge meg ned å sove til jeg blir bra. Men dette med skolen gnager sånn på meg, jeg vil være bra nok ,gjøre det best mulig osv.

Er en veldig dårlig pasient, presser meg selv til jeg stuper.

Det jeg lurer på er hvor lenge jeg bør gå før jeg takker ja til noe mer behandling ?

skal jeg bli verre før jeg blir bedre ? for nå går det bare nedover

og blir jeg bedre om jeg kaster opp alle medisinene mine, for alt som går ned kommer jo opp.

Skrevet

Helsa kommer først uansett!

Eggstokkbetennelse er ikke noe å kimse av, ta det på alvor, gjør som legen din sier og råder deg til!

Skjønner deg ang. skolen, men tipper at du ikke får med deg mye uansett hvis du tvinger deg selv.

Gjest Eggstokkbetennelse
Skrevet

Kjære deg, hva skal du på skolen etter når du er i slik form? Hva får du med deg?

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, da, men er du ung og enda ikke har fått barn, bør du tenke deg svært nøye om. Eggstokkbetennelse kan i verste fall føre til sterilitet om det ikke behandles.

Bli lagt inn, bli frisk, og kom deg tilbake til skolebenken!

Goooood bedring!

Skrevet

Hvis du kaster opp det du får i deg av medisiner bør du bli innlagt på sykehus og få intravenøs behandling. Dette er ikke å spøke med, du kan bli steril jo.

Gjest Har hatt det selv
Skrevet

Kjære deg, nå må du ta det med ro! Helsa er tross alt viktigere enn skole. God bedring!

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg synes du høres ut som en utrolig samvittighetsfull jente, og skjønner godt at du sliter med dilemmaet skole/sykdom.

I teorien vet man godt at helsen kommer først, men samvittigheten hindrer en i å gjøre det som er best for kroppen. Håper du blir bedre snart, og at du ikke går glipp av altfor mye. Men det _viktigste_ nå er å bli frisk. God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...