Gå til innhold

Til sjefsdolberteklubben.

Gjest må finne et fast nick da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som har passert 40 år og som bruker endel tid på dol, men har brukt veldig mange forskjellige nick til nå. Jeg er litt redd for å bli gjenkjent i RL.

Nå har jeg lest om denne klubben og kunne godt tenke meg å søke om fast medlemsskap her? Sender gjerne med CV og karakterer om dere skulle trenge dette.

Skrevet

LOL. Vel, kanskje du skal hete dolberta da? Jeg har ikke hørt om klubben før nå, så du kan sikkert være styreleder. :) *nikker*

Skrevet

LOL. Vel, kanskje du skal hete dolberta da? Jeg har ikke hørt om klubben før nå, så du kan sikkert være styreleder. :) *nikker*

Ja, kan godt være styreleder jeg. Tenkte dette var en godt etablert klubb jeg. Leste om den først idag jeg også, vet ikke hvem som er med flere egentlig.

Men klubben trenger jo en sekretær, kasserer osv. Noen som melder seg frivillig?

Dolberta var faktisk et pent navn, tror jeg velger dette :)

Gjest sånn går no dagan...
Skrevet

Det er nok bare noen utvalgte som får være med der gitt...

Gjest dolberta
Skrevet

Ja, kan godt være styreleder jeg. Tenkte dette var en godt etablert klubb jeg. Leste om den først idag jeg også, vet ikke hvem som er med flere egentlig.

Men klubben trenger jo en sekretær, kasserer osv. Noen som melder seg frivillig?

Dolberta var faktisk et pent navn, tror jeg velger dette :)

for seint! ;) *erte erte*

Skrevet

for seint! ;) *erte erte*

Søren også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...