Gjest må finne et fast nick da Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg er en jente som har passert 40 år og som bruker endel tid på dol, men har brukt veldig mange forskjellige nick til nå. Jeg er litt redd for å bli gjenkjent i RL. Nå har jeg lest om denne klubben og kunne godt tenke meg å søke om fast medlemsskap her? Sender gjerne med CV og karakterer om dere skulle trenge dette. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 LOL. Vel, kanskje du skal hete dolberta da? Jeg har ikke hørt om klubben før nå, så du kan sikkert være styreleder. *nikker* 0 Siter
Gjest må finne et fast nick da Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 LOL. Vel, kanskje du skal hete dolberta da? Jeg har ikke hørt om klubben før nå, så du kan sikkert være styreleder. *nikker* Ja, kan godt være styreleder jeg. Tenkte dette var en godt etablert klubb jeg. Leste om den først idag jeg også, vet ikke hvem som er med flere egentlig. Men klubben trenger jo en sekretær, kasserer osv. Noen som melder seg frivillig? Dolberta var faktisk et pent navn, tror jeg velger dette 0 Siter
Gjest sånn går no dagan... Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Det er nok bare noen utvalgte som får være med der gitt... 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Ja, kan godt være styreleder jeg. Tenkte dette var en godt etablert klubb jeg. Leste om den først idag jeg også, vet ikke hvem som er med flere egentlig. Men klubben trenger jo en sekretær, kasserer osv. Noen som melder seg frivillig? Dolberta var faktisk et pent navn, tror jeg velger dette for seint! *erte erte* 0 Siter
Gjest må finne et fast nick da Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 for seint! *erte erte* Søren også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.