Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mikkelina
Skrevet

Ikke vært i næheten jeg heller, for å si det mildt. Det var da også noe å slå opp, men VG er VG..

Skrevet

Har hørt om fenomenet før, men ikke opplevd det selv.

Skrevet

Og jeg som trodde at jeg bare var glad for at smerten var over.............

*rister på hodet over min manglende innsikt*

Gjest Elextra
Skrevet

Har hørt om det, men synes det høres temmelig søkt ut.

Kanskje de mente at fødsel var en ekstatisk opplevelse? Det kan jeg til en viss grad være enig i.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg syns sånt er skikkelig snålt, men skal anstrenge meg for ikke å være fordomsfull.

*jobbe med seg selv*

:o)

Skrevet

Dette er da gammelt nytt, mener det var snakk om dette også rundt den tiden jeg fødte og min yngste er nå 9 år.

Jeg var aldri i nærheten av noen orgasme i alle fall!

Skrevet

Temmelig langt unna mine umiddelbare tanker om en fødsel - men jeg reagerte også på at en kvinne hadde onanert under fødsel...

Gjest MayLynn
Skrevet

Hm - kan ikke ha vært en smertefull fødsel ihvertfall? Mine var ihvertfall så smertefulle at jeg hadde mer enn nok med å prøve å holde ut!

Skrevet

Dette er da gammelt nytt, mener det var snakk om dette også rundt den tiden jeg fødte og min yngste er nå 9 år.

Jeg var aldri i nærheten av noen orgasme i alle fall!

Husker også det var oppe i den tida - men jeg (som de andre som har svart til nå) har ikke opplevd noe i nærheten av orgasme i noen av mine tre fødsler. Ikke forventet jeg det, heller :-)

Skrevet

Kan ikke si at jeg har følt meg nær noen orgasme mens jeg har vært i fødsel, nei...

Skrevet

Nei, vet du hva!

Det er så fjernt fra mine 2 opplevelser av fødsel som det kan bli.

Tror jeg heller vil beskrive de siste åpningsriene som en intens følelse av å skulle avgå ved døden hvert øyeblikk!

Men følelsen når barnet endelig var ute og to søte, forundrede øyne kikket opp på oss; DEN er ubeskrivelig herlig, den!

*minne meg selv på hvorfor jeg vil føde igjen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...