pastell Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg har tenkt å bestille i.d. Bare Escentuals Foundation på nettet, men er usikker på fargen. Kanskje noen her som kan hjelpe meg litt? På www.bareminerals.com sine sider har de en som heter Fair, som slik jeg forstår det er den lyseste. Så har de en som heter Light, for de med litt mer farge i ansiktet. Ut fra dette ville jeg satse på den som heter Fair. Men, så ser jeg på blivakker.no at de har en som heter Fairly Light. Og det er da jeg lurer, er dette en mellomting mellom Fair og Light eller er det en nyanse mørkere igjen? Så dere som har prøvd dette merket, vet dere forskjellen? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg synes Fair høres veldig lys ut. Jeg bruker Medium og synes egentlig den er i det lyseste laget også. 0 Siter
pastell Skrevet 25. august 2009 Forfatter Skrevet 25. august 2009 Jeg synes Fair høres veldig lys ut. Jeg bruker Medium og synes egentlig den er i det lyseste laget også. Jeg har lys hud og fregner. Får litt farge om sommeren men blir ikke brun. Er litt redd for å velge en som er for mørk slik at det lyser sminke lang vei;-) Men kanskje Light kan brukes? Vanskelig å velge farge på nett. 0 Siter
pastell Skrevet 25. august 2009 Forfatter Skrevet 25. august 2009 Jeg synes Fair høres veldig lys ut. Jeg bruker Medium og synes egentlig den er i det lyseste laget også. Kan jeg spørre hvilken børste du bruker? Ser de har masse forskjellige. Men jeg er helt grønn på dette området. Aner ikke hva som er bra. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Kan jeg spørre hvilken børste du bruker? Ser de har masse forskjellige. Men jeg er helt grønn på dette området. Aner ikke hva som er bra. Ok da er du nok en del lysere i huden enn meg Det er bedre å velge for lys enn for mørk farge så da er kanskje ikke fair så dum. Skulle den bli for lys kan du supplere med litt bronzepudder over Jeg bruker ikke børstene til I.D. Jeg har en børste fra Estée Lauder som jeg synes er knallgod. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.