Gjest Elextra Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 En jeg husker godt, men som jeg ikke finner på noen av plakatene, var en is i beger som jeg tror het Spinn. Den hadde vaniljeis samt rød og grønn saus i "spiral" oppi isen. Kanskje det ikke var Diplom-is som hadde den? Ja, den høres litt kjent ut, men har ingen anelse om hvem som lagde den. 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 En jeg husker godt, men som jeg ikke finner på noen av plakatene, var en is i beger som jeg tror het Spinn. Den hadde vaniljeis samt rød og grønn saus i "spiral" oppi isen. Kanskje det ikke var Diplom-is som hadde den? Nja... må vel ha vært Diplom-is, vel? I min barndom var det nok knapt annet å få på butikkene i området der jeg bodde enn Diplom-is. Og jeg husker at jeg elsket Spinn, den var virkelig i en klasse for seg, plastbeger til tross. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Jeg husker pommac! Husker også en nyere variant, er ikke sikker på om den het pommac eller noe annet, den hadde fløteis innerst og et gult trekk som lignet litt på saftis. Fantes også med rødt trekk tror jeg, men den likte jeg ikke så godt. Det er ikke splitt du mener? http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1113&subid=0 Den likte jeg godt. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Der var lakris-isen jeg elsket, ja. Ble bare laget noen få år, til min store sorg. Sorte Bill, midt på 80-tallet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Det er ikke splitt du mener? http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1113&subid=0 Den likte jeg godt. Nei, Spinn var i en rund, liten plastboks, hvit fløteis med noe rødt og grønt i. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 En jeg husker godt, men som jeg ikke finner på noen av plakatene, var en is i beger som jeg tror het Spinn. Den hadde vaniljeis samt rød og grønn saus i "spiral" oppi isen. Kanskje det ikke var Diplom-is som hadde den? Fant Spinn - 1991 & 92 i alle fall... (hva man bruker tid på!) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Fant Spinn - 1991 & 92 i alle fall... (hva man bruker tid på!) :-) Jaggu! :-) Men den må ha vært i salg (men mulig annen fabrikk) mye før det, for i 1991-92 var jeg forlengst voksne og flyttet hjemmefra, og jeg har klare minner av meg selv spisende Spinn utenfor den nå forlengst nedlagte nærbutikken som kun holdt sommeråpent:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Nei, Spinn var i en rund, liten plastboks, hvit fløteis med noe rødt og grønt i. Det var vel pommac og ikke spinn det var snakk om nå? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Nei, Spinn var i en rund, liten plastboks, hvit fløteis med noe rødt og grønt i. ''Jeg husker pommac! Husker også en nyere variant, er ikke sikker på om den het pommac eller noe annet, den hadde fløteis innerst og et gult trekk som lignet litt på saftis. Fantes også med rødt trekk tror jeg, men den likte jeg ikke så godt.'' Nei - dette var da ikke spinn 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 ''Jeg husker pommac! Husker også en nyere variant, er ikke sikker på om den het pommac eller noe annet, den hadde fløteis innerst og et gult trekk som lignet litt på saftis. Fantes også med rødt trekk tror jeg, men den likte jeg ikke så godt.'' Nei - dette var da ikke spinn Nei, en nyere variant av Pommac, ikke Spinn. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.