Gjest togli Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg skal lage hjemmelaget potetsalat til barnedåp på søndag. Kan jeg lage denne lørdag formiddag og sette den i kjøleskapet til bruk neste dag? 0 Siter
Colette Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Ja, hva skulle være problemet med det? Det er vel snarere slik at den bør lages dagen før - for at alle smakene skal komme helt til sin rett. En nyblandet potetsalat smaker jo ikke stort:-) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Ja, dagen før går helt fint. Jeg synes potetsalat er godt to-tre dager etter at den er laget også, jeg. 0 Siter
Speak Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Det går kjempebra. De fleste potetsalater blir bedre når de får stått litt. (Da trekker smaken seg bedre inn i potetene:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Det kan du - den blir bedre og bedre etter 1-3 dager :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Tusen takk for svar allesammen:) Da blir det potetsalatlaging på lørdag! 0 Siter
ingoen Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Ååå, hjemmelaget potetsalat! Nam! *sulten* DET skal jeg lage i helgen! Takk for god ide! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Ååå, hjemmelaget potetsalat! Nam! *sulten* DET skal jeg lage i helgen! Takk for god ide! Jeg er en smule nervøs for potetsalaten... Har bare laga det en gang før og da i en helt uformell setting. På søndag skal vi bruke potetsalaten i barnedåp til min lille nevø som jeg skal være Gudmor for *stolt* Jeg får vel skrive et nytt innlegg der jeg ber om alles beste oppskrift på potetsalat ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.