Gå til innhold

Hjemmelaget potetsalat - holdbarhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage hjemmelaget potetsalat til barnedåp på søndag. Kan jeg lage denne lørdag formiddag og sette den i kjøleskapet til bruk neste dag?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, hva skulle være problemet med det? Det er vel snarere slik at den bør lages dagen før - for at alle smakene skal komme helt til sin rett. En nyblandet potetsalat smaker jo ikke stort:-)

Skrevet

Ja, dagen før går helt fint. Jeg synes potetsalat er godt to-tre dager etter at den er laget også, jeg.

Skrevet

Det går kjempebra. De fleste potetsalater blir bedre når de får stått litt. (Da trekker smaken seg bedre inn i potetene:-)

Skrevet

Det kan du - den blir bedre og bedre etter 1-3 dager :-)

Skrevet

Tusen takk for svar allesammen:)

Da blir det potetsalatlaging på lørdag!

Annonse

Skrevet

Ååå, hjemmelaget potetsalat! Nam! *sulten*

DET skal jeg lage i helgen! Takk for god ide!

Skrevet

Ååå, hjemmelaget potetsalat! Nam! *sulten*

DET skal jeg lage i helgen! Takk for god ide!

Jeg er en smule nervøs for potetsalaten... Har bare laga det en gang før og da i en helt uformell setting. På søndag skal vi bruke potetsalaten i barnedåp til min lille nevø som jeg skal være Gudmor for *stolt*

Jeg får vel skrive et nytt innlegg der jeg ber om alles beste oppskrift på potetsalat ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...