Gjest mr.bean24 Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Eg har sett titanic mange ganger og syns den filmen er konge. Den vekker de emosjonelle følelsene i meg og kjerringen blir alltid så trist men samtidig veldig glad for det hun har etter slike filmer. Fikk også ett tips om en film som heter A walk to remember og synst den var utrolig bra og rørende. Stakkers madammen er jo helt fra seg enda hehe Så no er eg på jakt etter flere slike filmer. Noen som har noen tips? Og til dere som lurer, madammen er ett flott stykke hokjønn Takk 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Er det "sippefilmer" du er ute etter kan du jo prøve noen av disse: Bridges of Madison County Serendipity Legends of the Fall Falling In Love Anna and the King Autumn in New York Disse rører i alle fall meg _mye_ mer enn Titanic noen gang har gjort, den var liksom nok å se et par ganger... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Er det "sippefilmer" du er ute etter kan du jo prøve noen av disse: Bridges of Madison County Serendipity Legends of the Fall Falling In Love Anna and the King Autumn in New York Disse rører i alle fall meg _mye_ mer enn Titanic noen gang har gjort, den var liksom nok å se et par ganger... Legger til "Den engelske pasienten" og "Mitt Afrika"... 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Legger til "Den engelske pasienten" og "Mitt Afrika"... ..legger til "Fornuft og følelser"... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Er det "sippefilmer" du er ute etter kan du jo prøve noen av disse: Bridges of Madison County Serendipity Legends of the Fall Falling In Love Anna and the King Autumn in New York Disse rører i alle fall meg _mye_ mer enn Titanic noen gang har gjort, den var liksom nok å se et par ganger... Og Fire bryllup og en gravferd - men den var vel kanskje mer morsom og søt enn direkte gripende. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Jeg så en fantastisk film her forleden. Den heter "The reader" og kan anbefales! 0 Siter
Gjest Edelveis Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Har du sett "The Hours"? En skikkelig grinefilm! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 ..legger til "Fornuft og følelser"... ...legger til Drageløperen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.