Gå til innhold

Midler til videreutdanning, hvor?

Gjest Hilsen dame med barn og fam.

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen dame med barn og fam.
Skrevet

Skal ta videreutdanning på deltid i 2 år. Har fått innvilget permisjon uten lønn fra min jobb. Skal jobbe når jeg har fri fra skolen. Er det noen sted en kan søke midler for å dekke opp lønnen min? jobber på ett universitetssykehus. Har jobbet siden 2007 i 100 %. Jobben jeg har er i høyeste grad relevant for videre utdanning. Fikk avslag om lønn da jeg hele tiden har gått i vikariat, til og med for noen som har sluttet i april i år.

Har ikke lyst å ta opp mer studielån, da jeg har mye å betale fra min grunnutdanning.

Noen som kan tipse meg? Skal ta videreutdanning i psykisk helsearbeid, og vet at det skrikes om folk innen psykiatrien.

Skrevet

Det vanlige er vel å få lønn mens man tar videreutdanning? Selvsagt under forutsetning av at videreutdanninga har relevans for den jobben du er ansatt i. Siden du har fått studiepermisjon uten lønn regner jeg med at dette ikke er tilfelle, og da er nok jobb og studielån/stipend eneste finansieringsmulighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...