Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, damer, da det det jammen meg lenge siden jeg har vært med på en vekttråd. Har hatt sommerferie, og august har vært travel med ny jobb osv.

Jeg er nå i svangerskapsuke 23 og veier 5 kg mer enn utgangspunktet. Målet var å ikke bikke over 70-tallet, men vi får nå se. Prøver å styre meg, men styrer likevel ikke helt. Det er en mini nedi magen som krever litt mer mat nå, kjenner jeg. Pleier å få ulvehunger noen uker på denne tiden i svangerskapet. Prøver å spise mer enn jeg pleier, men like sunt!

Er 3.barnet, og jeg la på meg 9 og 12 kg med de to forrige. Blir spennende å se hvordan det går denne gangen. Har på følelsen av jeg blir større for hvert svangerskap....?

Hvordan går det med dere andre damer her inne, da?

Er dere motiverte for et aktivt liv og massevis av god, sunn kost?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333739-ukas-vekt-uke-35/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...