Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2009/08/26/nyheter/ferie/utenriks/fly/politi/7823510/

Jeg var spesielt imponert over følgende utsagn:

'' Jeg har flydd til Thailand i alt 120 ganger, og bruker å sitte på business-class, men denne gangen var min Thailandske kone med og dermed satt vi på økonomiklasse, sier nordmannen, som hadde sete 67A.

- Jeg har gullkort, men det gikk vel betjeningen hus forbi siden jeg denne gangen satt på økonomiklasse. Derfor fikk jeg ikke den respekten jeg hadde krav på,''

Ja det er klart at man kan ikke fly på businessklasse når man har sin thailandske kone med. Og hva slags respekt man har krav på når man oppfører seg som en gorilla kan også diskuteres.

Pjuuuk...

Skrevet

Skikkelig sjarmtroll!

Men når man ikke bare er full allerede ved ombordstigningen, men også 'kidnapper' en flyvertinne inn på do og klår på henne (mens kona sitter på samme fly), og han senere antaster et par politimenn - alt visstnok fordi han som gullkortholder ikke fikk den ekslkusive behandlingen han mente han hadde krav på, så blir det ganske bagatellmessig at han og kona satt på økonomiklasse! ;-)

Gjest hva er det med enkelte thailandsreisende..?
Skrevet

Ja, det var gutten sin, det...

For noen år siden ble han som var rektor på ungdomsskolen jeg gikk på i sin tid, og hans frue som var rådgiver samme sted, rabiate på flyet fra Thailand. Det endte opp med at det eldre ekteparet ble tapet fast til setene på flyet. Tror ikke jeg ville ha vært kabinpersonale på ruta Norge-Thailand, nei!

Skrevet

Han husker ingenting, men har helt sikkert ikke befølt henne?

Nei, han virker jo som en type som absolutt aldri ville finne på å gå over noen slik grense. Skikkelig respektløst av flyvertinnen å dikte opp noe sånt.

Skrevet

Jeg satt også med oppsperret blikk og brekningstendenser da jeg leste artikkelen... *Himler med øynene*

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det var en sjarmerende fyr...

Rart vi ofte har fordommer mot de som gifter seg med thaidamer? Selv om jeg selv faktisk kjenner til en høyst normal mann som har truffet en thailandsk dame gjennom jobben og giftet seg :-).

Skrevet

Hadde jeg vært kona hadde skilsmissen vært et faktum før han hadde kommet seg hjem fra Thailand.

Pussig nok står det ingenting om at kona forlot han, hadde hun gjort det hadde han vel ønsket sympati for det også.

Dette var i sin helhet en snodig artikkel, og bildet ble prikken på i-en, glad han ikke er min far eller ektemann, faktisk glad jeg ikke kjenner han i det hele tatt.

mil1365380270
Skrevet

"- Jeg er selvstendig næringsdrivende, og mister oppdrag for flere hundre tusen kroner mens jeg går her og venter på en avgjørelse i det thailandske rettssystemet. Det svir"

Tror kanskje det er bra for businessen hans at han holder seg borte litt, jeg. Til så mange som mulig har glemt denne artikkelen ;-)

Gjest firepile
Skrevet

"- Jeg er selvstendig næringsdrivende, og mister oppdrag for flere hundre tusen kroner mens jeg går her og venter på en avgjørelse i det thailandske rettssystemet. Det svir"

Tror kanskje det er bra for businessen hans at han holder seg borte litt, jeg. Til så mange som mulig har glemt denne artikkelen ;-)

Direkte genialt å stå frem med fullt navn og bilde i Dagbladet. Kommer sikkert til å strømme inn med nye oppdrag nå!

Gjest friogbevare
Skrevet

Direkte genialt å stå frem med fullt navn og bilde i Dagbladet. Kommer sikkert til å strømme inn med nye oppdrag nå!

Jeg tror businessen han bedriver muligens foregår i Thailand, så et bilde i avisen her til lands skader neppe businessen hans.

Gjest firepile
Skrevet

Jeg tror businessen han bedriver muligens foregår i Thailand, så et bilde i avisen her til lands skader neppe businessen hans.

Nuvel. Han skatter nå til Norge, og har adresse i Oslo.

Gjest friogbevare
Skrevet

Nuvel. Han skatter nå til Norge, og har adresse i Oslo.

Nuvel, han bor i Thailand.

Gjest firepile
Skrevet

Nuvel, han bor i Thailand.

Sier De det? Han "taper store penger på at han ikke kan reise ut av Thailand".

Gjest friogbevare
Skrevet

Sier De det? Han "taper store penger på at han ikke kan reise ut av Thailand".

Ja der kan De se. Mannen ser ut til å være geskjeftiget på flere områder. Han kan jo satse fullt på jordbruket i Thailand en periode fremover nå da.

Gjest firepile
Skrevet

Ja der kan De se. Mannen ser ut til å være geskjeftiget på flere områder. Han kan jo satse fullt på jordbruket i Thailand en periode fremover nå da.

De må da skjønne at dette ikke er like lønnsomt som konsulentvirksomhet i Norge. Kundene står neppe i kø fremover. Nå må nok livremmen strammes inn.

Ta Dem en pjolter, De.

Gjest friogbevare
Skrevet

De må da skjønne at dette ikke er like lønnsomt som konsulentvirksomhet i Norge. Kundene står neppe i kø fremover. Nå må nok livremmen strammes inn.

Ta Dem en pjolter, De.

Alt er da så billig i Thailand, så jeg ser ingen grunn til å bekymre meg for hans fremtid.

Jeg foretrekker å nippe litt i mitt glass Champagne, så får De heller "pjoltre" litt. Skål på Dem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...