Gjest flyttebyrå Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 For hvor mange utenlandske damer en mann kan dra inn i landet og gifte seg med? Han er ikke snill med dem og alle har reist ifra han etter en stund. Nå er det visst en ny som står for tur.. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Ja, jeg vet i hvert fall at fra land som krever visum, så kan slike menn klare å nå grensen. En lokal helt har holdt på sånn, og til slutt lot ikke myndighetene han invitere flere damer på besøk. Så da reiste han bare til det aktuelle landet og giftet seg først med den ene og så med den andre. De finner med andre ord raskt utveier. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Mener jeg jeg hørte om en mann hvor norske myndigheter nektet å godta nye ekteskap etter at han hadde skilt seg fra sin femte eller sjette utenlandske kone. Og dermed fikk han ikke flere unge pene koner fra utlandet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.