Gå til innhold

Finnes det grenser?

Anbefalte innlegg

Gjest flyttebyrå
Skrevet

For hvor mange utenlandske damer en mann kan dra inn i landet og gifte seg med? Han er ikke snill med dem og alle har reist ifra han etter en stund. Nå er det visst en ny som står for tur..

Skrevet

Ja, jeg vet i hvert fall at fra land som krever visum, så kan slike menn klare å nå grensen. En lokal helt har holdt på sånn, og til slutt lot ikke myndighetene han invitere flere damer på besøk. Så da reiste han bare til det aktuelle landet og giftet seg først med den ene og så med den andre. De finner med andre ord raskt utveier.

Gjest majas mamma
Skrevet

Mener jeg jeg hørte om en mann hvor norske myndigheter nektet å godta nye ekteskap etter at han hadde skilt seg fra sin femte eller sjette utenlandske kone. Og dermed fikk han ikke flere unge pene koner fra utlandet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...