Gjest sånn er det Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 http://www.franskbulldog.net/Orginalsider/Hunderegler.htm 0 Siter
Gjest ElskeHunden Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Du kommer langt ved å holde hunden i bånd. Du slipper hunden din og tror alt er trygt, men rundt neste sving kan du møte en hund som er redd for andre hunder, og vil være aggressiv. Problemet er at den hunden er kanskje løs også, men det helper om du har din i bånd. Kommer løshunden bort til deg kan du skrike "NEI" så høyt du kan. Det kan skremme borrt den andre hunden. Hvis ikke kan du sparke den, det burde hjelpe. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Som anonymisert dol-mor, dog uten hund, så kjenner jeg også igjen barneoppdragelsens noe glidende grensesetting i disse hundereglene. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Du kommer langt ved å holde hunden i bånd. Du slipper hunden din og tror alt er trygt, men rundt neste sving kan du møte en hund som er redd for andre hunder, og vil være aggressiv. Problemet er at den hunden er kanskje løs også, men det helper om du har din i bånd. Kommer løshunden bort til deg kan du skrike "NEI" så høyt du kan. Det kan skremme borrt den andre hunden. Hvis ikke kan du sparke den, det burde hjelpe. ?? 0 Siter
Gjest ElskeHunden Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 ?? Min erfaring... Jeg sparket aldri da, men tenker det er bedre enn en slåsskamp. Er mange aggressive hannhunde der ute. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Du kommer langt ved å holde hunden i bånd. Du slipper hunden din og tror alt er trygt, men rundt neste sving kan du møte en hund som er redd for andre hunder, og vil være aggressiv. Problemet er at den hunden er kanskje løs også, men det helper om du har din i bånd. Kommer løshunden bort til deg kan du skrike "NEI" så høyt du kan. Det kan skremme borrt den andre hunden. Hvis ikke kan du sparke den, det burde hjelpe. Man sparker da aldri en hund! Men skjønner at det _kan_ være nødvendig om hunden går til angrep. Vi har jo ikke tenner å forsvare oss med... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Som anonymisert dol-mor, dog uten hund, så kjenner jeg også igjen barneoppdragelsens noe glidende grensesetting i disse hundereglene. ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Min erfaring... Jeg sparket aldri da, men tenker det er bedre enn en slåsskamp. Er mange aggressive hannhunde der ute. Jeg skjønner ikke sammenhengen her egentlig.. 0 Siter
Gjest ElskeHunden Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Jeg skjønner ikke sammenhengen her egentlig.. Det har du helt rett i. Det er ingen sammenheng 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.