Gå til innhold

Hunderegler

Anbefalte innlegg

Gjest ElskeHunden
Skrevet

Du kommer langt ved å holde hunden i bånd. Du slipper hunden din og tror alt er trygt, men rundt neste sving kan du møte en hund som er redd for andre hunder, og vil være aggressiv. Problemet er at den hunden er kanskje løs også, men det helper om du har din i bånd. Kommer løshunden bort til deg kan du skrike "NEI" så høyt du kan. Det kan skremme borrt den andre hunden. Hvis ikke kan du sparke den, det burde hjelpe.

Skrevet

Som anonymisert dol-mor, dog uten hund, så kjenner jeg også igjen barneoppdragelsens noe glidende grensesetting i disse hundereglene.

candyqueen_83
Skrevet

Du kommer langt ved å holde hunden i bånd. Du slipper hunden din og tror alt er trygt, men rundt neste sving kan du møte en hund som er redd for andre hunder, og vil være aggressiv. Problemet er at den hunden er kanskje løs også, men det helper om du har din i bånd. Kommer løshunden bort til deg kan du skrike "NEI" så høyt du kan. Det kan skremme borrt den andre hunden. Hvis ikke kan du sparke den, det burde hjelpe.

??

Gjest ElskeHunden
Skrevet

??

Min erfaring... Jeg sparket aldri da, men tenker det er bedre enn en slåsskamp. Er mange aggressive hannhunde der ute. :(

Gjest solfryd
Skrevet

Man sparker da aldri en hund! Men skjønner at det _kan_ være nødvendig om hunden går til angrep. Vi har jo ikke tenner å forsvare oss med... ;-)

Skrevet

Som anonymisert dol-mor, dog uten hund, så kjenner jeg også igjen barneoppdragelsens noe glidende grensesetting i disse hundereglene.

;-)

candyqueen_83
Skrevet

Min erfaring... Jeg sparket aldri da, men tenker det er bedre enn en slåsskamp. Er mange aggressive hannhunde der ute. :(

Jeg skjønner ikke sammenhengen her egentlig..

Gjest ElskeHunden
Skrevet

Jeg skjønner ikke sammenhengen her egentlig..

Det har du helt rett i. Det er ingen sammenheng :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...