Gjest linnii Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Jeg har begynt på skole igjen etter veldig mange år i yrkeslivet(les: jobb der man ikke "tenker") og merker at jeg er ute av "form". Så langt preller både det jeg hører i forlesningen og det jeg leser av som om hjernen min skulle vært belagt med teflon. Noen som har noen gode og enkle tips på hvordan man skal greie å innstille hjernen på riktig mottakerfrekvens? 0 Siter
Gjest kjenner meg igjen Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Du må forsøke å være tilstede og lytte aktivit i forelesningen. Repeter samme dag, eller dagen etterpå. Man kan også lese inn notatene og lytte til de. Kan bare anbefale deg å kjøpe stuideteknikkbøker. Bare pass på at det ikke bare blir de du leser 0 Siter
Gjest kjenner meg igjen Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Dersom du søker på studieteknikk på nettet, vil du også finne mye. http://student.noroff.no/download/docs/studieteknikk.pdf 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Gjør notater under forelesningene. Det hjelper deg til å konsentrere deg, og du må vurdere hva som skal noteres eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.