Gjest Jobrukskjerringa Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Ja det høres fint ut at man må bo i telt hvis man mister jobben. Eller at man ikke har forsikring til helse, hvis man ikke er av de rikeste, eller har en ok jobb. Mye kriminalitet og dritt gjør selvsagt hverdagen spennende. Telt er ikke så ille om du bor sammen med 100 andre som også bor i telt. I norge må du leve i isolasjon i Nordmarka, mens i USA kan du bo i en teltleir med andre i samme situasjon. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Antidepressiva. Slik som Cipralex o.l. Ok, takk 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Det er rett og slett tydelig at vi trenger en skikkelig krise i dette landet for at folk skal kunne ha noe å sammenligne med. Skjønner egentlig ikke engang at noen orker å sitte på Stortinget, eller være i regjering, for et folk som bare krever og krever, og aldri blir fornøyd. Det er nok ingen takknemmelig jobb å være politiker, nei... 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 For meg er USA et drømmeland, og jeg håper FRP kan forandle Norge slik at det blir likt USA. Ja, i USA går jo alt på skinner for tiden. 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Av og til er det bedre å være uteligger enn å leve i en bolig man ikke har råd til... Man kan ikke sammenligne uteliggere i Oslo med dem som er uteliggere i California. I Oslo er uteliggerene rusmisbrukere, mens i California er de fleste ikke. En hjemløs i USA kan flytte til California for å slippe kulden om vinteren. En slik mulighet finnes ikke i Norge. Jeg kan ikke skjønne at det er bra for noen at noen bor i telt. Det er så mange rike i USA at det også skulle være undødvendig. Og kom ikke å fortell meg at de rike i USa er så gode og flinke mennesker at de fortjener sin rikdom, mens det kun er latsabbene som må bo i telt .Penger avler penger. De rike blir rikere uten å løfte så mange fingre, fattige klarer kanskje aldri å komme seg ovenpå igjen. Fordi de får ekstremt dårlig betalte jobber. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 + at de vil la oss kjøre i 110 på motorveiene. Da kan vi bli helt Martin Schanke hele gjengen, lizzom. Uten UP og greier kan vi fyllekjøre i 110 åsså. Detta blir stas, lizz. 0 Siter
Colette Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 + at de vil la oss kjøre i 110 på motorveiene. Da kan vi bli helt Martin Schanke hele gjengen, lizzom. Uten UP og greier kan vi fyllekjøre i 110 åsså. Detta blir stas, lizz. Du bekrefter fordommene ser jeg :-) LOL:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Du bekrefter fordommene ser jeg :-) LOL:-) ''Du bekrefter fordommene ser jeg :-) LOL:-)'' Den jevne frp-velger trenger definitivt ikke min hjelp til å spre fordommer om seg selv. 0 Siter
Colette Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 ''Du bekrefter fordommene ser jeg :-) LOL:-)'' Den jevne frp-velger trenger definitivt ikke min hjelp til å spre fordommer om seg selv. Nei :-) De klarer det utmerket på egen hånd. Når man står fram og sier at man velger et lands styresett ut fra slike saker, da kan man jo bare gi seg over. Det er da det virkelig går opp for meg at vi trenger "virkelige problemer" i dette landet vårt. En bonde som velger Frp for å kunne kjøpe vin i butikken? H*n glemmer tydeligvis at det samme partiet vil fjerne alt som heter subsidier til landbruket. Tragisk :-( 0 Siter
Ysah Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg gidder ikke diskutere på det nivået der, så du tror du vet mitt beste og at jeg ikke vet mitt beste selv? En typisk rødgrønner! Og ja, jeg har skrevet at jeg stemmer FRP i år fortrinnsvis p.g.a. innvandrings- og asylpolitikken, fordi jeg mener den er mer aktuell og viktig enn noe annet akkurat nå. "Pà det nivàet der"??? Pà hvilket nivà skal man ellers diskutere politikk? ER det ikke nettopp det et valg handler, om fordeling av goder i samfunnet? Hun kunne vel ikke svart deg mer saklig; hvorfor blir du provosert? Ingen argumenter? 0 Siter
Ysah Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Åh det der var sikkert godt for deg å skrive tenker jeg. Så stas vet du, hersketeknikk de luxe. Fantastisk motargumentasjon! Nà ble jeg overtalt til à stemme FRP, gitt! Kanskje pà tide à sette seg ned for à TENKE, endelig? Raseri gjör blind. 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Fantastisk motargumentasjon! Nà ble jeg overtalt til à stemme FRP, gitt! Kanskje pà tide à sette seg ned for à TENKE, endelig? Raseri gjör blind. Vil du at Norge skal bli en muslimsk stat? 0 Siter
Skyer Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Tror du det går utover annet om butikkene kan selge vin? Selv om du stemmer frp for å få vin i butikkene blir du nesten nødt til å forholde deg til resten av politikken også...Blir kanskje greit med et par dunker vin å trøste seg med når de river grunnlaget for å overleve bort under bena dine....:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg er for å selge vin i butikkene, men stemmer absolutt ikke FRP for det - altså!!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg kunne gjerne ha tenkt meg at det ble solgt vin i butikkene i Norge, men jeg kommer nok ikke til å stemme FrP likevel, gitt.... De har en del andre ting i partiprogrammet sitt også... 0 Siter
Gjest FRP i år Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 "Pà det nivàet der"??? Pà hvilket nivà skal man ellers diskutere politikk? ER det ikke nettopp det et valg handler, om fordeling av goder i samfunnet? Hun kunne vel ikke svart deg mer saklig; hvorfor blir du provosert? Ingen argumenter? Jeg tror nok du er den som er mest provosert her, ser jo det på måten du ordlegger deg og alle spørsmålstegnene dine. Jeg er ikke provosert i det hele tatt jeg. 0 Siter
Gjest FRP i år Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Fantastisk motargumentasjon! Nà ble jeg overtalt til à stemme FRP, gitt! Kanskje pà tide à sette seg ned for à TENKE, endelig? Raseri gjör blind. I alle dager da.... Ja, raseri gjør blind, jeg er ikke rasende. :-) Du derimot, virker jo helt på styr. 0 Siter
Ysah Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg tror nok du er den som er mest provosert her, ser jo det på måten du ordlegger deg og alle spørsmålstegnene dine. Jeg er ikke provosert i det hele tatt jeg. Flott! Da kan du kanskje svare pà spörsmàlet mitt? :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Det virker ikke som om Frp-velgerne skjønner at hvis det brukes penger på noe, så må det gå utover noe annet. At samfunnets budsjett også må gå opp - til 7. og sist. Og det synes jeg er skremmende. ''At samfunnets budsjett også må gå opp - til 7. og sist. '' Om det ikke går helt i hop er det vel bare å ta av oljefondet? 0 Siter
Ysah Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Vil du at Norge skal bli en muslimsk stat? Hva? Muslimsk stat? Nà er jeg ikke med her. Hvor kom dette inn? Tror du mà lese om igjen svaret mitt og det jeg svarte pà. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.