Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest YellowBie

Jeg har gått mye turer og trent på treningsenter. Har gått ned 4 klestørrelser og er veldig fornøyd med det :-) Magen har også blitt mye mindre, men der er igjen et fettlag rundt magen som jeg ikke synes er noe fint. Det ser ikke ut til å ville gå bort. Før jeg la på meg var jeg slank uten dette fettlaget rundt magen. Hva kan man spesifikt gjøre for å bli kvitt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333956-hvordan-f%C3%A5-bort-mageflesket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan alltids ta sit-ups/crunches for å stramme magen, men du kan desverre ikke punkt-slanke deg. Går du ned tilstrekkelig så vil nok magefettet forsvinne tilslutt men da kan det hende du vil se veldig tynn ut ellers? Gratulerer med å ha gått ned 4 kg ihverfal :-)

Gjest Skal ned 60 kg -56,2

Gratulerer! Du har all grunn til å være fornøyd, og stolt av deg selv!

Vanskelig det der med mageflesket. Jeg strever også med det. Jeg var på en forelesning med en kostholdsekspert som mener at kunstig søtstoff kan medvirke til mageflesk. Kroppen kan visst oppfatte det som sukker, og produserer mer insulin. Dersom insulinproduksjonen blir for høy lagres visst fettet rundt magen. Det samme skjer dersom man spiser raske karbohydrater som f.eks sukker og hvitt mel. Jeg vet ikke om dette stemmer.

Jeg bruker ikke kunstig søtstoff eller raske karbohydrater i mitt daglige kosthold. Allikevel syns jeg at jeg går for lite ned rundt livet. Men kanskje er jeg bare for utålmodig. Jeg har tross alt gått ned 9 størrelser (18 nummer) i klesstørrelse, så det er klart jeg har gått ned mye rundt livet også. Men forholdsvis syns jeg at jeg har gått ned mer andre steder på kroppen.

Jeg tok noen cellsonix-behandlinger en periode, og resultatet var merkbart, gikk ned 2-3 cm rundt midjen hver gang, og det kom ikke tilbake igjen. Skulle gjerne ha fortsatt med det, men for meg ble det for dyrt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...