Gjest Onkel svømmende mac Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei! Jeg svømmer jevnlig. Av og til når jeg begynner å dra på litt hugger det til på utsiden av venstre kne, samtidig føles det ut som om det går strøm nedover leggen. Det er ikke muskelkrampe i leggen - det har jeg hatt flere ganger og føles helt anderledes. Det smeller også i kneet av og til, spesielt når jeg retter ut foten og av og til når jeg sitter på kne og skal reise meg opp føles det som om kneet har gått "i lås". Er forøvrig nylig behandlet for testis cancer med bl.a med orkiektomi og BEP-20. Hadde i den forbindelse et lengre treningsopphold. Begynte vel litt heftig for å trene meg opp igjen etter det og overbelastet noen muskler som lå inne ved leggbeinet(i følge fysiotereapeuten) i forbindelse med brystsvømming slik at det føltes stivt og ubehagelig en periode. Det er imidlertid bra igjen. Noen som har noen idè om hva dette kan være og hva man kan gjøre med det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/334600-hvorfor-hugger-det-til-i-kneet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.