Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år, har hatt to aborter. Prøver å gå ned i vekt fordi jeg har gått opp 40 kilo på ca et år.Var før allt for tynn.Går på cipralex og ritalin som ikke virker som om det har noe å si på vekta..Men problemet mitt er at jeg begynner å gå litt ned i vekt men så blir jeg tørst, og drikker masssse vann, også legger vannet seg i kroppen (pms?) også får jeg det ikke ut igjne, så blir jeg bollete....har ikke diabetes. HVA SKAL JEG GJØRE?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334848-forst%C3%A5r-noen-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tykk tykk

Hei

Jeg synes du skal få legen til å ta noen blodprøver. Sjekke stofskiftet ditt. Jeg tror ikke at de 40 kiloene du gikk opp på et år kun er vann. Lurt å legge om til et sunnere kosthold også.

Litt trening/trim skader heller ikke.

Lykke til..

jeg tok bodprøver men legen fant ingenting....jeg tenker litt på hormoner jeg men..prøver å trene litt også å spiser veldig fint unntatt for mye sjokolade...

jeg tok bodprøver men legen fant ingenting....jeg tenker litt på hormoner jeg men..prøver å trene litt også å spiser veldig fint unntatt for mye sjokolade...

Du kan ha insulinresistens,

http://www.drlindberg.no/page/index.php?structid=366&joinid=-1&parentid=22

Da er det veldig lett at vekta øker selv om matinntaket er modrat og består av vanlig norsk kosthold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...