Gjest mabrob Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hei, ved løpetur for en stund siden opplevde jeg at kneet mitt låste seg,og ble stivt. Klarte ikke å løpe, men måtte halte hjem. Etter ca. ett halvt døgn løsnet det seg opp igjen, var litt vondt i noen dager, for så å bli bra igjen. Har etterpå tatt en pause fra løping, og trent spinning isteden for ikke å belaste kneet. Har ikke opplevt smerter ved spinning. Etter å ha "hvilt" fra løping i to uker, forsøkte jeg å løpe igjen i går. Etter ca. 500 meter kjente jeg at noe var på gang i kneet, og etter noen få meter til kom smerten igjen, og jeg måtte gå hjem. Smerten er i høyre kne, på høyre side. Det er i dag vondt å gå ned trapper, men kneet er ikke låst. Kan også nevnes at jeg som tenåring fikk diagnosen slatters i begge knær. (har kul under begge knær) Kan dette være meniskskade? På forhånd takk fra en frustrert løper! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/335086-smerter-i-kne-ved-belastning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.