Gå til innhold

Vil ha tilbake mitt nick


Gjest tidligere mon@mi

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere mon@mi

Det er noen som har tatt i bruk mitt nick.

Det hadde vært fint om du kunne ordnet så jeg fikk det tilbake...

Blir liksom ikke meg med et annet nick.

Det hadde vært fint om jeg fikk en e-post adresse som jeg kan sende mitt gamle passord til så dere skjønner at det er mitt.

med hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jeg også, men nå funker det ikke på den brukerid jeg brukte når jeg registrerte det (med @).

Da får jeg beskjed om at det er registrert av annen bruker. Men jeg får jo brukt det nå, på den brukerid jeg har reservert _Female_ på som jeg er innlogget som nå.

Skjønner ikkeno'.... Har jeg plutselig to nick reservert på samme brukerid??

Jeg har sendt webmaster mail om dette tidligere, men det var ikke mye han/hun kunne gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg også, men nå funker det ikke på den brukerid jeg brukte når jeg registrerte det (med @).

Da får jeg beskjed om at det er registrert av annen bruker. Men jeg får jo brukt det nå, på den brukerid jeg har reservert _Female_ på som jeg er innlogget som nå.

Skjønner ikkeno'.... Har jeg plutselig to nick reservert på samme brukerid??

Jeg har sendt webmaster mail om dette tidligere, men det var ikke mye han/hun kunne gjøre..

Etter en nylig endring fra DOL-administrasjonens side regnes @ som en "a".

Dermed vil vedkommende brukernavn som har registrert "female" også ha enerett på "fem@le".

Du trenger med andre ord ikke lenger å ha to brukernavn for å trygge begge variantene, og du kan endre det andre nicket til noe annet lurt (f.eks. "5ale") :-)

Det har blitt kluss med det ene nicket ditt nettopp fordi denne endringen ble iverksatt _etter_ at du først fikk registrere de hver for seg. Tidligere ble ikke @ regnet som et tegn i det hele tatt, så du registrerte altså "female" og "femle" som nick etter det opprinnelige oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en nylig endring fra DOL-administrasjonens side regnes @ som en "a".

Dermed vil vedkommende brukernavn som har registrert "female" også ha enerett på "fem@le".

Du trenger med andre ord ikke lenger å ha to brukernavn for å trygge begge variantene, og du kan endre det andre nicket til noe annet lurt (f.eks. "5ale") :-)

Det har blitt kluss med det ene nicket ditt nettopp fordi denne endringen ble iverksatt _etter_ at du først fikk registrere de hver for seg. Tidligere ble ikke @ regnet som et tegn i det hele tatt, så du registrerte altså "female" og "femle" som nick etter det opprinnelige oppsettet.

Takk, smart du..;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man lærer litt når man setter seg ned og eksperimenterer litt, vet du :-)

Ja, sant nok, men jeg har ikke satt meg ned på mange dager.*s*

Kjekt nå, nå slipper jeg bytte id, men likevel ha 2 nick selv om det med @ er bare småpratnick....;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...