Gå til innhold

En sprekk av dimensjoner

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Kaloribombe...

Det høres ut som om du har spist et digert måltid. Så dette er en sprekk. MEN nå må du se framover. Fortsett der du slapp. En slik sprekk spiller liten rolle i den store sammenhengen:-)

Tusen takk for gode ord :o) Jeg har forsøkt å komme på rett kjøl igjen nå, og vil som du råder meg til prøve å se fremover.

Det jeg har erfart nå er at det tar tid å komme seg opp fra dumpa igjen når en har skjeiet ut. Plutselig har en gått opp to-tre kilo på en helg...skrekk og gru!

Jeg merker imidlertid at klærene sitter litt løsere og det gir håp.

Ha en fin kveld :o)

Tusen takk for gode ord :o) Jeg har forsøkt å komme på rett kjøl igjen nå, og vil som du råder meg til prøve å se fremover.

Det jeg har erfart nå er at det tar tid å komme seg opp fra dumpa igjen når en har skjeiet ut. Plutselig har en gått opp to-tre kilo på en helg...skrekk og gru!

Jeg merker imidlertid at klærene sitter litt løsere og det gir håp.

Ha en fin kveld :o)

Mange slankere har også en "spisedag" hver uke. Dvs. en dag hvor du spiser LITT mer og LITT av ting du virkelig ønsker.

På den måten er det enklere å holde motivasjonen oppe.

Det sies også at det er bra for kroppen. Da går ikke forbrenningen ned p.g.a. lavt inntak. Men om dette virkelig stemmer vet jeg ikke.

Gjest Kaloribombe...

Mange slankere har også en "spisedag" hver uke. Dvs. en dag hvor du spiser LITT mer og LITT av ting du virkelig ønsker.

På den måten er det enklere å holde motivasjonen oppe.

Det sies også at det er bra for kroppen. Da går ikke forbrenningen ned p.g.a. lavt inntak. Men om dette virkelig stemmer vet jeg ikke.

Yes...en spisedag høres ut som noe for meg :o)

Jeg skal forhøre meg på Roede-kurset i morgen om dette er noe de anbefaler.

Jeg er for å finne en slags livsstil som ikke blir så ekstrem at alt føles som en vedvarende unntakstilstand. Da er jeg redd for at det kan komme til et punkt der en sprekker med et brak og går opp igjen alle kiloene og vel så det.

Den omleggingen jeg driver med nå må derfor være grei å leve med i lengden, ikke sant?!

Annonse

Yes...en spisedag høres ut som noe for meg :o)

Jeg skal forhøre meg på Roede-kurset i morgen om dette er noe de anbefaler.

Jeg er for å finne en slags livsstil som ikke blir så ekstrem at alt føles som en vedvarende unntakstilstand. Da er jeg redd for at det kan komme til et punkt der en sprekker med et brak og går opp igjen alle kiloene og vel så det.

Den omleggingen jeg driver med nå må derfor være grei å leve med i lengden, ikke sant?!

Jeg gikk ned noen kilo for noen år siden. 1-2 kilo i mnd. (Altså ikke noe drastisk)

I den tiden spiste jeg LITT mindre + at jeg valgte sunnere alternativer. (Grønnere og grovere). Jeg begynte også med spinning.

Jeg har klart å holde denne vekten i flere år nå.

Etter at "slankeperioden" var over, så beholdt jeg mange av de gode vanene, men spiser i tillegg litt godterier/kaker. Treningen har jeg også opprettholdt.

Så FOR MEG fungerer det å ikke gjøre ting så drastisk.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...