Gjest ofte stress Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Er det noen som har øvelser for å få løst opp i nedre del av ryggen og magen? Jeg har mye vondt i dette området for tida. Det blir nesten verre ved jogging, og får vondt i magen. Hva slags trening, eller er det noen som har erfaring om noe som hjelper bortsett fra paracet? Jeg får ikke til å slappe av. Kanskje styrketrening er det som må til? Det tar bare tid å få bygd opp muskler. 0 Siter
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg synes dette høres litt utrygt ut. Har ikke uten videre lyst til å foreslå øvelser etc. før du har vært hos legen. Når du får vondt i magen av noe så skånsomt som jogging, så bør dette sees på. 0 Siter
Gjest ofte stress Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg synes dette høres litt utrygt ut. Har ikke uten videre lyst til å foreslå øvelser etc. før du har vært hos legen. Når du får vondt i magen av noe så skånsomt som jogging, så bør dette sees på. Jeg får hovedsaklig vondt i magen av stress. At jeg får vondt i magen av å jogge er sannsynligvis at jeg holder musklene og ikke klarer å slappe av. Når jeg holder musklene i magen får jeg vondt i korsryggen eller omvendt. Dessuten er jeg nokså svak i mage og rygg. Vurderer å gå til lege for å få henvisning til fysio, men ofte er det noe man må ta tak i selv, altså at jeg må gjøre øvelser eller trene noe. Akkurat nå har jeg kommet inn i en dårlig sirkel med mye stress, lite trening og vond rygg og mage. Så jeg var bare ute etter øvelser jeg kunne gjøre nå. Kanskje jeg må satse på å bevege meg mer og rolig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.