Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du spiser helt flott, lest gjennom tråden her.

Og treningen er også kjempebra.

Det er helt normalt med litt variasjon i vekten. Og når du trener styrke så kan vekten gå bittelitt opp eller stå litt stille en stund. Det er fordi muskler er tyngre enn fett. Det viktigste er jo om man går inn i mål, feks rundt magen.

Husk at mer muskler vil gi deg en mye bedre hvileforbrenning. Legg gjerne til en ekstra dag. Eller tren litt styrke etter hver kondisjonsøkt.

Mye salt i maten bindre vann. Det kan også slå ut. Jeg ville også ha kuttet ut juice.

Synes du jobber bra, jeg.

Hilsen

Slik jeg gjør det i dag, går jeg hurtig på tredemølle 30-40 minutter, før jeg trener styrke 20-30 minutter. Håper å komme i form til å erstatte noe av gåingen med lett jogging etterhvert, men må være forsiktig pga. bekkenskader.

Takk for tilbakemelding, forsiktig optimist nå :)

Fortsetter under...

Muskler bygger mere enn fett. En gang jeg begynnte med sykling for å gå ned i vekt, gikk jeg OPP de første 2 ukene etter jeg begynnte med det...alle bemerket at jeg så smalere ut, men altså hadde jeg vektoppgang.

det at du plutselig legger om er nok også litt sjokkartet for kroppen,som trenger tid for å omstille seg det nye livet. Ikke gi opp!! Det er ikke vekten som er avgjørende,vel? -om kroppen blir strammere,har du allerede fått resultatet du er ute etter ,ikke sant?

-et tips er å måle seg rundt magen en dag i uken, da ser du bedre resultater!!

Lykke til

Takk for oppmuntring :)

Målte meg rundt midjen i dag, det var litt deprimerende dog... 2 cm mer enn for to måneder siden.

Du har da ikke gjort noe som helst galt? Jeg presterte i farten å lese innlegget ditt som at du hadde gått OPP 6 kg på fire uker...

Du har jo hatt super vektnedgang samt kommet i gang med trening. Av og til vekten svinge opp igjen, men såfremt du fortsetter så vil vektnedgangen fortsette.

...også jeg som vridde hodet mitt for å forstå hvordan du kunne gå opp mer enn en kg pr uke med det kostholdet...

:-)

Gjest Ikke lite nei, men kan omprioriteres

Du er uenig i at jeg mener druesaft spiser lite, men anbefaler ett måltid til? *Humrer*

Jeg sa at dette var nok men måtte omprioritere, uten å gå direkte inn på det du har svart, for dette var jo ikke et svar til deg, selv om du ble nevnt i en bisetning ;-)

Jeg syns i motsetning til deg at to poteter og tre fiskekaker er en rimelig stor middag for en som vil ned i vekt feks, og ville heller hatt mindre poteter og fiskekaker mot mer grønnsaker/ salat + et mindre kveldsmåltid istedefor. Og - ville byttet ut kjappe karbohydrater i tre kornbaserte måltider (2 m brød + et m havregrøt) mot mer fiber fordelt på ett ekstra måltid (kvelds).

Annonse

Husk at ikke alle tåler aspartam like godt da.

Inneholder det aspartam da? Jeg finner faktisk ingen innholdsfortegnelse på det, ikke noen konkret i alle fall annet enn denne:

http://www.q-meieriene.no/wps/wcm/myconnect/Q/Produkter/Nye+produkter/NO-Q-nyhet-skyr og her står det ingenting om aspartam i alle fall.

Inneholder det aspartam da? Jeg finner faktisk ingen innholdsfortegnelse på det, ikke noen konkret i alle fall annet enn denne:

http://www.q-meieriene.no/wps/wcm/myconnect/Q/Produkter/Nye+produkter/NO-Q-nyhet-skyr og her står det ingenting om aspartam i alle fall.

Den inneholder aspartam.

Jeg kjøpte en, og det stod aspartam på den.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...