Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en del problemer i forhold til vekt og mat, men denne måneden har jeg prøvd å gjøre noe med det.

Jeg har satt meg oppnåelige, konkrete mål (men som jeg har måttet jobbe for), både når det gjelder mat og trening. Jeg har bestemt meg for å spise fire måltider hver dag, til relativt faste tider (maks en time slingringsmonn). Jeg har ikke hatt noen krav til hva jeg skal spise, bare at det skal være "mat" i stedet for kjeks og sjokolade. (Noe som faktisk har vært vanskelig å følge opp.) Jeg har også hatt som mål å trene tre ganger i uka, det har jeg også klart. Og det selv om jeg er inne i en dårlig periode.

Og en liten tilståelse. Jeg har hatt to episoder med tvangsspising denne perioden. Men det var ikke en del av målet å unngå tvangsspising, det vet jeg at jeg ikke har så mye kontroll over at jeg klarer å unngå det helt. (Men bare to episoder i denne perioden er ganske bra til å være meg.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335459-m%C3%A5-bare-skryte-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...