Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Egentlig hørtes det ikke ut som det er noe for meg :P Hoppe bukk? Har jeg aldri klart noe særlig. Haha!

hehe.. nei det er ikke noe for meg heller. Det har vi heldigvis bare gjort en gang da. Er veldig variert trening, men er jo alltid teknikk på slag og spark og styrke.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Trener i Oslo ja. Neida, det er ikke sånn at du må være trent før du begynner. Jeg er ikke superform for å si det mildt :o) Hehe.. De fleste treningene er harde, man kjenner man har trent ja, og man blir helt ferdig. Har alltid slag og spark (etter 15-20 min oppvarming) - og da holder vi på litt, så det er tungt. Så styrke del. F.eks hoppe bukk 10 x, så bytte med partner - dette gjøres 3 ganger, altså hoppe over ryggen til partner 30 ganger og så krype mellom beina til partner, dette gjøres fort og er nesten døden for meg. hehe.. Så er det spensthopp 20 x, 15 push-ups, spenst igjen, push-ups igjen.. så mage. Man blir sliten for å si det sånn. :o) Det er veldig bra trening da, og kjempgøy!

Høres ut som du må være litt trent på forhånd for å klare å henge med på det der.

Har du prøvd å spise noe rett før trening, en banan for eksempel? Det kan hende det hjelper. Og pass på å drikke, men ikke for mye, da tømmer du kroppen for diverse salter og kan bli svimmel og dårlig av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...