Gå til innhold

Ned i vekt og uteblitt menstrasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dette opplevde jeg da jeg trente mye og gikk ned til à veie 52kg for 176cm. Var i kjempeform men mistet mensen.

Dette skal for övrig vaere alt annet enn gunstig da risikoen for beinskörhet öker betraktelig, men altsà er et normalt fölge av kraftig vekttap.

Gjest Skal ned 60 kg -58,1

Jeg fikk voldsomme blødninger som varte i over 2 uker like etter at jeg endret kostholdet og begynte å gå ned i vekt. Deretter hadde jeg ikke mensen på 3 måneder. Nå er mensen regelmessig som en klokke, varer i ca 5 dager. Jeg har ikke voldsomme smerter som jeg alltid har hatt tidligere, og blødningene er ikke så kraftige som de var før kostholdsendringene.

Gjest Synnøve 87

Ja, dette opplevde jeg da jeg trente mye og gikk ned til à veie 52kg for 176cm. Var i kjempeform men mistet mensen.

Dette skal for övrig vaere alt annet enn gunstig da risikoen for beinskörhet öker betraktelig, men altsà er et normalt fölge av kraftig vekttap.

Det var godt å høre at det er helt normalt, da kan man setta seg ned i ro og mak og bare vente på frøkna :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...