Gå til innhold

Bærbar pc - sims

Gjest dette vet jeg lite om

Anbefalte innlegg

Gjest dette vet jeg lite om
Skrevet

Datteren min skal kjøpe barbar pc. Hun spiller sims og jeg har hørt at sims er for stort for vanlige bærbare pc`er.

Hvis man kjøper en ekstern harddisk i tillegg, kan man legge sims på den og spille på den bærbare? Eller er det bedre med større ram, og er det noen som aner hvor mye ram man må ha for å kjøre sims på en tilfredsstillende måte?

Skrevet

En "vanlig" bærbar PC (til mellom 7000 og 10 000 kroner) kan kjøre Sims 3. Det går helt fint.

Det største hinderet i forhold til PC-spill og bærbare datamaskiner er ikke lagringsplass, det er grafikkortet. Dere må derfor undersøke hvilket kort hver bærbar PC har og deretter finne ut hvilken rangering det har.

Gjest honnicorn
Skrevet

Min datter har kjøpt bærbar pc i august, nettopp for å kunne spille sims 3, og også skolearbeid. Hun ga 5500,-, og den virker helt supert.

Den het hp pavilion 1220 et eller annet. prisen ligger på 5990 ca hos elkjøp nå. det var tilbud den uken hun kjøpte.

• 3 uker senere...
Gjest Niccola
Skrevet

Har en bærbar selv (lap top fra DELL) og har spilt sims i flere år på den uten problemer. Men om du mener slike mini-PC-er som Acer osv, er visst ikke disse egnet til spill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...