Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd her..

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Du har så rett. Det er akkurat dette jeg mener men ikke kunne uttrykke. TAKK! Og veldig riktig, kjæresten ville bare gi blanke, litt misunnelig på de manne-evnene fra tid til annen,-)

Vi damer må lære oss hva som er omsorg for andre og hva som suger margen ut av oss. Dessverre er det ikke allid så åpenlyst for oss, som for guttene. (Egentlig tror jeg ikke tankerekken deres det meste av tiden går så langt en gang ;-)) Aldri vært gjennom IVF, men antar du skal, siden du spør. Du er muligens mer belest om temaet barnemangel enn meg, men vil bare nevne at jeg har lest adopsjonssøknadsprosessen ikke bør startes for sent. Jeg er så heldig å ha fått et barn etter mange år, men før jeg fikk, var adopsjon en like fin måte å få på som andre. Derfor jeg har lest litt om temaet. For deg/dere kan det være annerledes :-) Bare så du ikke kommer i køen for sent, om adopsjon er et alternativ.

Skrevet

Vi damer må lære oss hva som er omsorg for andre og hva som suger margen ut av oss. Dessverre er det ikke allid så åpenlyst for oss, som for guttene. (Egentlig tror jeg ikke tankerekken deres det meste av tiden går så langt en gang ;-)) Aldri vært gjennom IVF, men antar du skal, siden du spør. Du er muligens mer belest om temaet barnemangel enn meg, men vil bare nevne at jeg har lest adopsjonssøknadsprosessen ikke bør startes for sent. Jeg er så heldig å ha fått et barn etter mange år, men før jeg fikk, var adopsjon en like fin måte å få på som andre. Derfor jeg har lest litt om temaet. For deg/dere kan det være annerledes :-) Bare så du ikke kommer i køen for sent, om adopsjon er et alternativ.

He he, skulle gitt mye for litt mere beskjeden tankevirksomhet i den "venneforhold som har gått over datostempel"-greia ja:-D Men jo, vi skal i gang på mandag, forundersøkelse for så å gå videre med IVF. Det er veldig nytt, så vi har ikke vært helt inne på adopsjonstanken enda, men jo, vi er klar over at det er en aldersfrist og at vi ikke skal vente for lenge, så det er nok noe vi evt begynner å vurdere etter et par mislykkede IVF-forsøk, med mindre vi skulle bli veldig heldige da;-)

Tusen takk for givende tips og morsom observasjon av maskulin tankevirksomhet, ha ha, fikk meg en god latter der!

Skrevet

Jeg er helt enig, en gjør det mye lettere for seg selv ved å være åpen omkring dette med IVF-behandlinga og barnløshet. Og det gjør jeg altså, jeg snakker med et par venninner om det og den nærmeste familien. Men det er ikke alle jeg ønsker å fortelle det til, af tillitsmessige grunner. Jeg stoler faktisk ikke på at hun kan holde det for seg selv.

Det er veldig kosli å høre at det gikk så godt for de kvinnene du nevnte, det er all grunn til å ha håp selv om det ser sort ut i perioder:-)

Det er bare å stå på! Jeg har flere venner og bekjente som slet i flere år før det løsna, og nå har de et eller flere barn hver :) Hos noen av dem satt det på første forsøk også, så det er iallefall håp :)

Skrevet

Det er bare å stå på! Jeg har flere venner og bekjente som slet i flere år før det løsna, og nå har de et eller flere barn hver :) Hos noen av dem satt det på første forsøk også, så det er iallefall håp :)

Tusen takk togli, her trenger jeg alle de solskinnshistorier jeg kan få (klem)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...