Gå til innhold

Jeg er ikke bedt på "reunion"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Men er du sikker på at det ikke er slik at de selv har vist at de ønsker å bli med og at de regner med at du ikke vil siden du ikke viser interesse for det selv?"

JA. de har etterlyst hverandres svar på mail. Jeg skjømnner at det er vanskelig å tro, men voksne mennesker kan faktisk være umodne, og som i dette tilfellet velge å glemme noen. Jeg har ikke lyst å fortsette tråde, jeg har ikke lyst å tenke på det mer. :-)

Men før du gir deg - send dem et lite hint om at du kunne tenkt deg å være med! *sta*

Uansett utfall så er det iallefall godt du prøver å ikke tenke mer på dette. Du er helt sikkert ei kjempegrei dame, så det er de som taper på at du ikke kommer ;)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Line

3

• Mary Poppins

3

• Axcia

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest uteksaminert
Skrevet

Men før du gir deg - send dem et lite hint om at du kunne tenkt deg å være med! *sta*

Uansett utfall så er det iallefall godt du prøver å ikke tenke mer på dette. Du er helt sikkert ei kjempegrei dame, så det er de som taper på at du ikke kommer ;)

gi deg nå. festen har vært.

Skrevet

Ups, sorry... Jeg prøvde bare å være hyggelig :)

Skrevet

Å - var den allerede i går kveld, altså?

Skrevet

Så fint for dere da. men er det så relevant for meg å høre om hvor hyggelig dere hadde det når jeg selv er såret over å bli bedt?Det passer vel ikke helt med den historien akkurat nå..

Kanskje de faktisk tror at du ER invitert, og ikke har tenkt noe mer over det? Eller så skader det vel ikke å sende en mail til en av dem, eller poste på sida på fjesboka, og spørre om det er noen årsak til at ikke alle blir invitert...

Skrevet

Jeg tror jeg ville sendt en hyggelig og smilende beskjed på veggen til en av dem, som alle kan se: "Hei, jeg ser at dere planlegger reunion, så gøy, jeg har også lyst til å komme!"

Så ser du hva de svarer da.

Det kan jo være at de rett og slett har glemt det.

Gjest uteksaminert
Skrevet

Ups, sorry... Jeg prøvde bare å være hyggelig :)

jeg vet det. men det holder nå! :-)

Gjest uteksaminert
Skrevet

Å - var den allerede i går kveld, altså?

jeg har prøvd å anonymisere situasjonen, og har derfor unnlatt å si at det har vært. men diskusjonen gikk liksom helt andre veier enn jeg hadde ment, så derfor er det like greit å avslutte på denne måten. Men jeg takker alle interesserte for svar :-)

Skrevet

jeg har prøvd å anonymisere situasjonen, og har derfor unnlatt å si at det har vært. men diskusjonen gikk liksom helt andre veier enn jeg hadde ment, så derfor er det like greit å avslutte på denne måten. Men jeg takker alle interesserte for svar :-)

Ja slik er det ofte på dol;-) man får ikke bare de svarene man ønsker seg;-)

Gjest uteksaminert
Skrevet

Ja slik er det ofte på dol;-) man får ikke bare de svarene man ønsker seg;-)

jeg fikk de svarene jeg forventet, kan man heller si. :-)

Skrevet

jeg fikk de svarene jeg forventet, kan man heller si. :-)

Ah, ok.

Gjest en som stadig glemmes
Skrevet

Kanskje alle de som har planlagt dette i flere uker har meldt seg selv på etterhvert som de oppdaga at det ble planlagt reunion?

Det er typisk mennesker med dårlig selvtillit som tror at andre utelukker dem av fri vilje. Som regel gjør ikke voksne folk slik mot hverandre. Hadde jeg opplevd det samme som deg, så hadde jeg ikke engang tenkt tanken at de ikke ville ha meg med. Jeg hadde automatisk tenkt at de ikke kunne greie å huske på alle i farta :)

Kom igjen - gi beskjed om at du gjerne vil være med, og gjør det med et smil :)

Jeg er sikker på at dette har en naturlig årsak, så opp med hodet :)

Men hva om uteksaminert faktisk ikke er invitert? Hva tror du de sier om hun tar kontakt og ber om å få komme? 1. "åi hadde vi glemt deg", bare kom altså! -Veldig koselig å møtte opp der da, og lure på om du er ønsket eller ikke. Det er jo sjanser for at hun er utelatt med vilje. Alle dere som sier dere ville tatt kontakt og bedt om å få komme, har dere opplevd noe sånt før? Det ekke kult

Skrevet

hadde bare skrivd: håper dere får det koselig eller noe jeg..

Gjest me et moi
Skrevet

Meg igjen! :)

Nå har jeg lese gjennom hele tråden igjen. Jeg blir litt sånn "småirritert" på deg (misforstå meg rett). Men etter at stort sett alle har kommet med rådet om å ta kontakt på FB, så later det til at du aktivt _velger_ å ta på deg en slags offerrolle og ikke gjøre noe som helst med den. Jeg skrev lenger her nede at jeg skjønner følelsene dine godt. Men jeg hadde aldri i verden beholdt disse som venner på FB om de _bevisst_ holder meg utenfor. Så istedet for å gå rundt og _tro_ hadde jeg villet _vite_. Mao hadde jeg garantert spurt hvor landet lå, så slapp jeg uvissheten (DEN synes jeg ofte er verst når det gjelder sånne følelser som du beskriver).

Du kan velge å ikke gjøre noe og bare fortsatt ha denne dumme klumpen i mage. Eller du kan velge å gjøre noe, og få avkreftet/bekreftet mistankene dine. I begge tilfeller kan du gå videre, men jeg vet hvilken vei jeg hadde valgt.

og som sagt: er det virkelig slik at de er så små at de bevisst holder deg utenfor (hvilket jeg fortsatt betviler) så hadde jeg VIRKELIG ikke ønsket å hatt dem som venner, hverken på FB eller RL. Da sletter du dem, og slipper å følge med på hva de gjør i fortsettelsen. Så kom igjen! ta kontakt og få visshet!

Oppmuntrende hilsen fra meg.

(og en klem om ønskelig) :)

Gjest uteksaminert
Skrevet

Meg igjen! :)

Nå har jeg lese gjennom hele tråden igjen. Jeg blir litt sånn "småirritert" på deg (misforstå meg rett). Men etter at stort sett alle har kommet med rådet om å ta kontakt på FB, så later det til at du aktivt _velger_ å ta på deg en slags offerrolle og ikke gjøre noe som helst med den. Jeg skrev lenger her nede at jeg skjønner følelsene dine godt. Men jeg hadde aldri i verden beholdt disse som venner på FB om de _bevisst_ holder meg utenfor. Så istedet for å gå rundt og _tro_ hadde jeg villet _vite_. Mao hadde jeg garantert spurt hvor landet lå, så slapp jeg uvissheten (DEN synes jeg ofte er verst når det gjelder sånne følelser som du beskriver).

Du kan velge å ikke gjøre noe og bare fortsatt ha denne dumme klumpen i mage. Eller du kan velge å gjøre noe, og få avkreftet/bekreftet mistankene dine. I begge tilfeller kan du gå videre, men jeg vet hvilken vei jeg hadde valgt.

og som sagt: er det virkelig slik at de er så små at de bevisst holder deg utenfor (hvilket jeg fortsatt betviler) så hadde jeg VIRKELIG ikke ønsket å hatt dem som venner, hverken på FB eller RL. Da sletter du dem, og slipper å følge med på hva de gjør i fortsettelsen. Så kom igjen! ta kontakt og få visshet!

Oppmuntrende hilsen fra meg.

(og en klem om ønskelig) :)

"og som sagt: er det virkelig slik at de er så små at de bevisst holder deg utenfor (hvilket jeg fortsatt betviler) så hadde jeg VIRKELIG ikke ønsket å hatt dem som venner, hverken på FB eller RL. Da sletter du dem, og slipper å følge med på hva de gjør i fortsettelsen."

Det var bare dette jeg ønsket å høre. jeg spiller ikke offer, men jeg kan ikke ordlegge meg annerledes, jeg er bare ærlig her. Jeg er ikke noe mønstermenneske som elegant kan heve meg over andres dumheter. Jeg er et menneske som blir såret, jeg er et menneske som forventer meg det samme av andre som jeg selv prøver å gjøre. på den måten gjør jeg meg selv sårbar, det vet jeg, men jeg _er_ sånn.

nuvel, debatten er slutt, festen var for en stund tilbake, og jeg har ikke tenkt på dette i hele dag. Så life goes on, og takk for engasjementet. :-)

Gjest me et moi
Skrevet

"og som sagt: er det virkelig slik at de er så små at de bevisst holder deg utenfor (hvilket jeg fortsatt betviler) så hadde jeg VIRKELIG ikke ønsket å hatt dem som venner, hverken på FB eller RL. Da sletter du dem, og slipper å følge med på hva de gjør i fortsettelsen."

Det var bare dette jeg ønsket å høre. jeg spiller ikke offer, men jeg kan ikke ordlegge meg annerledes, jeg er bare ærlig her. Jeg er ikke noe mønstermenneske som elegant kan heve meg over andres dumheter. Jeg er et menneske som blir såret, jeg er et menneske som forventer meg det samme av andre som jeg selv prøver å gjøre. på den måten gjør jeg meg selv sårbar, det vet jeg, men jeg _er_ sånn.

nuvel, debatten er slutt, festen var for en stund tilbake, og jeg har ikke tenkt på dette i hele dag. Så life goes on, og takk for engasjementet. :-)

'' Så life goes on''

It sure does. Slett dem! ;P

hilsen ei anna "lett"-såra dame ;)

• 2 uker senere...
Gjest Mirakelet
Skrevet

Kan hende du rett og slett bare er "glemt" i forbifarten...

mange har 2-300 på vennelista, og da er det ikke lett å huske på alle.

Man husker dem med det samme man leter etter gamle kjente, men så etter noen mnd har man ikke oversikt over hvem man har på lista lenger.

Skriv til en av dem og spør da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...