Gå til innhold

Katten halter....


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Skal sjekke det ut på mandag dersom det ikke er bedring å spore!

Det er fint:-) Det er sikkert ikke noe alvorlig med en såpass ung katt, men bedre føre var enn etter snar, som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maniana

Hun har brukt opp et fra før, og med dette blir det syv liv igjen, så hun har litt å gå på ;)

Det er bra ;-)

Det er utrolig hva kattene overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Joda, og vi har tenkt tanken, men vet at det ikke er unormalt med slike problemer både hos katt og hund. Bare litt rart det er to av beina som svikter under henne.... Ser det an noen dager til.

Jeg vlle heller sett an om det var kun ett bein. Begge på samme side virker litt rart.. Men hva det kan være, vet jeg ikke. Det er hvertfall ikke noe i veien for å ringe veterinæren i morgen og snakke med en dyrepleier på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vlle heller sett an om det var kun ett bein. Begge på samme side virker litt rart.. Men hva det kan være, vet jeg ikke. Det er hvertfall ikke noe i veien for å ringe veterinæren i morgen og snakke med en dyrepleier på tlf.

Det er begge på samme side, ja... Og jeg synes hun virker litt verre idag :-( Nå er hun ute og jeg roper etter henne med jevne mellomrom...Håper hun kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Har elsket pus æ å

Du, jeg aner ikke jeg, og håper bare pus har blitt bedre, eller at dere i allefall har funnet ut hva det er.

Men nå slenge inn en kommentar alikavel.

Er det ikke rart, når det gjelder oss mennesker så er det ofte slik at: bør vel ikke flyt til legen for alt vel, er ikke rart det er kø der da.

Så fort det er et dyr her inne som det feiler et eller annet så har en ikke lov å spørre hva det kan være en gang før gudoghvermann må fortelle at: du kan da ringe dyrlegen da, ikke noe feil i å ringe vet du, stakkars dyr da, du ringer dyrlegen håper jeg *knurr*

*ler*

Dol i et Døtteskall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg aner ikke jeg, og håper bare pus har blitt bedre, eller at dere i allefall har funnet ut hva det er.

Men nå slenge inn en kommentar alikavel.

Er det ikke rart, når det gjelder oss mennesker så er det ofte slik at: bør vel ikke flyt til legen for alt vel, er ikke rart det er kø der da.

Så fort det er et dyr her inne som det feiler et eller annet så har en ikke lov å spørre hva det kan være en gang før gudoghvermann må fortelle at: du kan da ringe dyrlegen da, ikke noe feil i å ringe vet du, stakkars dyr da, du ringer dyrlegen håper jeg *knurr*

*ler*

Dol i et Døtteskall

Hehe, jeg er faktisk helt enig med deg ;-)

Jeg er nesten redd for å bli hudfletta her inne fordi vi ikke har vært hos veterinæren med katten ennå.... Har rett og slett ikke hatt tid og hun er iallefall ikke verre. Hinka rundt på marka og ville være ute som normalt idag. Eneste forskjellen er vel at vi holdt henne inne i natt. Hun lå i senga til niåringen og nikoste seg hele natta ;) Jeg er redd hun ikke vil klare å rømme fra evt rever e.l...

Mannen min har fri fra jobb imorgen, så jeg har bedt ham ta med katten til veterinæren da... Håper han gjør det :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...